برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

چهار راهکار برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

دلیل اهمیت کاور هایلایت اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرمی فعال است که برای سیستم عامل های مختلفی ایجاد شده است. این برنامه دارای محبوبیتی زیاد در میان کاربران است. از این رو جای تعجب نیست که افراد خواهان پیشرفت در این شبکه اجتماعی را داشته باشند. یکی از بخش های اینستاگرام که بیشتر کاربران به آن اهمیت می دهند بخش هایلایت های درون پیج است. این بخش ها معمولا برای افرادی که کسب و کار های آنلاین خود را در اینستاگرام شروع کرده اند بسیار مهم می باشد. مثال اهمیت کاور  هایلایت اینستاگرام بسیار می تواند برای درک آن به شما کاربران عزیز کمک کند.

وقی شخصی برای خرید وارد مغازه ای میشود ممکن است اولین چیزی که به آن توجه کند چه بصورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه محیط و دیزاین مغازه باشد. این باعث مشود فرد یه حس خوب و اعتماد درون خود نسبت به مغازه دار پیدا کند. بصورت کلی افراد حاظر هستند هزینه های بیشتری بابت اجناس این مغازه ها پرداخت کنند. از این رو کاربران وقی کاور های زیبا برای هایلایت های پیج کاری خود طراحی می کنند می تواند بسیار موثر باشد. و افراد به پیج مرد نظر اعتماد بیشتری برای خرید از آن داشته باشند.

نحوه انتخاب بهترین کاور هایلایت ها

یکی از نکات مهمی که ممکن است کاربران برای آن ها سوال باشد رنگ و طرح بندی کاور های هایلایت می باشد. افراد در مرحله اول باید رنگ آن ها را مطابق با رنگ لوگوی پیج خود انتخاب کنند و یا ترکیبی از آن باشد. این باعث می شود فضایی یک رنگ ایجاد کند تا چشم مشتری های شما را به خود مجذوب کند. همچنین معمولا می توانید رنگ هایلایت های متفرقه همچون آموزشی را با رنگی دیگر ایجاد کنید. طرح هایلایت ها کاملا بستگی به نوع پیج و لوگوی شما در پیج دارد.

چهار راهکار برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

  1. فتوشاپ : اولین راه استفاده از فتوشاپ می باشد. کاربران می توانند با این ابزار در کامپیوتر کاور هایلایت های خود را بسازند. یکی از نکات مهم درباره این موضوع یان است که افراد باید دانش این را داشته باشند که با فتوشاپ کار کنند. به بیانی دیگر باید قبلا با این ابزار آشنایی داشته باشند. زیرا دارای یکسری پیچیدگی های می باشد که ممکن است افراد در مرحله اول نتوانند از آن استفاده کنند.
  2. هوش مصنوعی : به لطف هوش مصنوعی بسیاری از کار ها ساده تر شده اند از این رو افراد براحتی می توانند از طریق هوش مصنوعی و دادن تعریف مورد نظر به آن کاور های جذاب را برای خود بسازند.
  3. PixeLab : یکی از برنامه های محبوب اندرویدی که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و می تواند برای شما افرادی که دسترسی به هوش مصنوعی و یا کامپیوتر ندارید بسیار مفید باشد. این برنامه خود می تواند اندکی برای تازه کاران پیچیده باشد اما می توانید از آن استفاده کنید.
  4. Story Light : در نهایت می رسیم به بهترین و ساده ترین برنامه موجود که می توانید هایلایت های آماده را از آن دریافت کنید. با نصب این برنامه براحتی می توانید کاور های زیبا را برای هایلایت اینستاگرام خود پیدا کنید.
VPN

View Comments

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

14 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

14 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

20 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

21 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago