برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نحوه ساخت کانال در اینستاگرام

کانال اینستاگرام چیست ؟

از زمانی که شبکه‌های اجتماعی محبوب شدند، اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است. اینستاگرام یک بومی‌سازی مالکیت شرکت فیس‌بوک است که ابتدا در سال 2010 راه‌اندازی شد. این بستر به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند، با دیگران ارتباط برقرار کنند، از محتوای دیگران لذت ببرند و به دنبال موضوعات مورد علاقه خود جستجو کنند. در این مقاله قصد داریم به موضوع مهم کانال در اینستاگرام بپردازیم. که می تواند به شما در تاسیس آن برای خود و آگاه شدن از ویژگی های آن کمک می کند.

هر کاربر می‌تواند یک صفحه شخصی یا پروفایل بسازد که شامل تصاویر و ویدیوهای آن فرد است. اینستاگرام همچنین امکان دنبال کردن صفحات دیگر کاربران یا اکانت‌ها را فراهم می‌کند تا اخبار، محتوا و تجربیات آن‌ها را دنبال کنید. از طریق کانال‌ها در اینستاگرام، کاربران می‌توانند محتوای ویدیویی خود را به اشتراک بگذارند و از این راه با دنبال‌کنندگان خود ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، یک شرکت می‌تواند از طریق کانال اینستاگرام خود، محتوا و تبلیغات مربوط به محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارد و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. به طور خلاصه، کانال اینستاگرام یک فضای مجازی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای ویدیویی خود را به اشتراک بگذارند و از این راه با دنبال‌کنندگان خود ارتباط داشته باشند.

بررسی ایده ساخت کانال در اینستاگرام

بصورت کلی بیشتر شبکه های اجتماعی سعی در پیشی گرفتن از یکدیگر را دارند. از این رو بدیهی است که بخواهند ویژگی های سطح بالای خود را که در آن موفق بوده اند را کپی کنند. از این رو اینستاگرام هم به نوبه خود از این ویژگی بدور نیست. زیرا بعد از بررسی و سال ها انتظار اینستاگرام نیز ویژگی ایجاد کانال را به برنامه خود اضافه کرده است. بیشتر افراد بر این عقیده اند که این ویژگی را از تلگرام کپی کرده است. که درست هم فکر می کنند زیرا جز اولین برنامه های موجود در بازار به حساب می آمد که از این ویژگی برخوردار باشد.

آموزش ساخت کانال اینستاگرام

  • اگر در اینستاگرام شما این ویژگی فعال شده باشد می توانید با رفتن به بخش دایرکت در سریع ترین زمان کانال خود را بسازید. برای استفاده از اینستاگرام طبیعتا به یک فیلتر شکن قوی نیاز پیدا خواهید کرد که می توانید از فیلتر شکن های بدون قطعی که رایگان هستند و در سایت معرفی کردیم استفاده کنید.
  • در ادامه بر روی نماد مداد در گوشه بالای بخش دایرکت اینستاگرام کلیک کنید. در صورت فعال بودن این بخش از اینستاگرام واژه ای به اسم Create a broadcast channel برای شما ظاهر خواهد می شود. که با لمس آن به مراحل بعدی ساخت کانال در اینستاگرام منتقل می شوید.
  • نکته ای که باید توجه داشته باشید درباره بروزرسانی نسخه اینستاگرام خودتان می باشد. زیرا این ویژگی کاملا جدید می باشد و در نسخه های قدیمی این برنامه محبوب اجتماعی موجود نمی باشد. برای این کار می توانید آموزش مربوط به بروزرسانی اینستاگرام را دنبال کنید و از آن استفاده کنید.
VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago