پلاس وی پی ان برنامه ای مطمئن برای رفع تحریم منابع آنلاین + لینک دانلود

پلاس وی پی ان برنامه ای مطمئن برای رفع تحریم منابع آنلاین + لینک دانلود

دانلود پلاس وی پی ان به صورت رایگان

تحریم شبکه ها و اینترنت یک مسئله جدی است که در برخی کشورها و مناطق جهان اجرا می‌شود. که می‌تواند چندین اثر منفی داشته باشد. اولاً، محدودیت دسترسی به اطلاعات و محتواهای آزاد می‌تواند آزادی بیان و حقوق انسانی را تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این، تحریم شبکه ها می‌تواند باعث از بین رفتن زمینه های تحقیقاتی و رشد فناوری در این مناطق شود. یکی از راه های رایج برای دور زدن تحریم ها استفاده از فیلتر شکن است. پلاس وی پی ان بصورت رایگان به کاربران امکان می‌دهد تا از یک سرور در کشور دیگر برای ایجاد ارتباط با اینترنت استفاده کنند. این کار باعث می‌شود تا تحریم های محلی دور زده شوند و به اطلاعات و محتواهای مسدود شده دسترسی پیدا کنند.

پلاس وی پی ان برنامه ای مطمئن برای دسترسی به همه منابع آنلاین + لینک دانلود

Plus VPN انتخابی مناسب برای کاربران وای فای و رایتل

کاربرانی که از وای فای و اپراتور رایتل استفاده میکنند میتوانند با خیال راحت از این فیلتر شکن استفاده کنند. سرور هایی که ارائه میدهد به شدت برای رایتل و  وای فای مناسب می باشد و سرعت قابل قبولی دارد.

طبق بررسی های انجام سده توسط تیم irapk برای اپراتور رایتل شما میتوانید از سرور آمریکا در این فیلتر شکن استفاده کنید. و برای وای فای بهترین سرور در این فیلتر شکن سرور آلمان است.

پلاس وی پی ان برنامه ای مطمئن برای دسترسی به همه منابع آنلاین + لینک دانلود

با دیدن داوطلبانه تبلیغات ویدیویی، تمامی تبلیغات درون برنامه را غیرفعال کن

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن دیدن داوطلبانه تبلیغات ویدیویی است. با این روش شما تا 1 ساعت بدون دیدن تبلیغات میتونید از این فیلتر شکن استفاده کنید.

طبیعتا یکی از ویژگی های منفی بیشتر فیلترشکن ها تبلیغات بیش از اندازه و نظردهی اجباری در برنامه است. که در این فیلتر شکن میتوانید با این روش از شر این تبلیغات خلاص شوید.

پلاس وی پی ان برنامه ای مطمئن برای دسترسی به همه منابع آنلاین + لینک دانلود

بررسی ویژگی های مثبت پلاس VPN

  • رابط کاربری ساده و آسان
  • کاملا رایگان
  • سرور های قوی از آلمان، هلند، آمریکا
  • اتصال ایمن
  • اتصال پایدار
  • امتیاز 5 در گوگل پلی

پلاس وی پی ان ساخته شده توسط تیم Samjar group

این فیلتر شکن توسط Samjar group ساخته شده است که با بررسی های انجام شده تقریبا تیم قوی و موفقی است. و فیلتر شکن هایی که ساخته اند بیشترشون رضایت کاربران را به دنبال داشته اند.

فیلم اتصال به پلاس وی پی ان + تست سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر از وای فای برای کانکت شدن به فیلتر شکن استفاده شده است. همچنین با اپراتور رایتل و ایرانسل هم تست شده است در اپراتور رایتل و وای فای به مراتب بهتر عمل کرده است.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود آن خوب و قابل قبول است میتوانید از سرور آمریکا استفاده کنید قطعا عملکرد بهتری نسبت به سایر سرور ها خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *