برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نحوه گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام

اینستاگرام و تاثیر آن بر روابط مردم

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است که به کمک اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیوها، کاربران را به یکدیگر متصل می‌کند. این شبکه اجتماعی تاثیر بسزایی بر ارتباطات و روابط اجتماعی دارد. از یک سو، اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد تا به‌صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و عکس‌ها، ویدیوها و داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند. این امر می‌تواند باعث افزایش ارتباطات و روابط دوستانه و خانوادگی شود و به کاربران امکان بدهد تا با افرادی که در فضای مجازی با آن‌ها آشنا می‌شوند، بهتر آشنا شوند.

از سوی دیگر، اینستاگرام می‌تواند بر روابط اجتماعی مخرب تاثیر بگذارد. برخی کاربران ممکن است از این شبکه برای ارتباط برقراری با افراد ناشناخته و ایجاد روابط بی‌ربط به محیط خود استفاده کنند که ممکن است باعث پیامدهای منفی مانند افزایش سطح انزوا و افزایش ریسک امنیتی شوند. پس میتواند چه در جهت مثبت  و چه در جهت منفی تاثیر گذار باشد. در ادامه این مقاله به بررسی روشی برای افزایش این ارتباطات در جهت مثبت که گذاشتن پست مشترک است صحبت می کنیم . و نحوه گذاشتن آن را در ادامه مقاله با هم بررسی می کنیم.

آموزش گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام

در ادامه میخواهم با استفاده از تصویر به شما آموزش دهیم چگونه بتوانید در اینستاگرام پست مشترک بگذارید. با عمل کردن به مراحل زیر براحتی میتوانید پست مشترک خود را در اینستاگرام با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

1. طی کردن مراحل ابتدایی گذاشتن پست

قبل از هرکاری ابتدا وارد اینستاگرام خود شوید و مراحل ابتدایی گذاشتن پست در اینستاگرام را طی کنید. برای اینکار بعد از باز کردن شبکه اجتماعی اینستاگرام  روی گزینه مثبت بالای صفحه در اینستاگرام خود کلیک کنید و محتوایی که میخواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید. دقت داشته باشید محتوایی را در اینستاگرام منتشر کنید که طبق قوانین و مقررات فعلی این برنامه باشد.

2. فرد مورد نظر را در بخش تگ انتخاب کنید

مرحلی دوم انتخاب شخص مورد نظر است. برای این کار طبق تصویر زیر روی گزینه Tag people کلیک می کنید و صفحه برای سرچ و جستجوی شخص مورد نظر را برای شما به نمایش می گذارد. با انتخاب شخص مورد نظر و تایید آن وارد مرحله بعدی خواهید شد.

3. تایید و ارسال دعوت

در مرحله انتهایی فرد مورد نظر مانند تصویر زیر در بخش تگ قرار می گیرد. و این نشان می دهد که مراحل مورد نظر را درست رفته اید. پس از تایید کامل و انتشار پست یک دعوت نامه از طرف شما به شخص مورد نظر دایرکت داده می شود. و آن فرد میتواند با تایید و یا رد آن در شریک شدن با پست شما موافقت یا مخالفت کند. پیشنهاد میشود قبل از انجام مراحل حتما نظر شخصی که میخواهید با آن پست مشترک قرار دهید را بپرسید و نسبت به علایق سلیقه آن کامل مطلع شوید.

آیا میتوانم یک نفر را از پست اشتراکی حذف کنم ؟

کاربران براحتی میتوانند با کلیک کردن روی سه نقطه پست و انتخاب گزینه ادیت پست براحتی شخص مورد نظر را از بخش اشتراکی پست حذف کنند.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

12 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

12 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

19 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago