دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

کاربران با دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN می توانند به جدید ترین و قوی ترین سایت های خارجی در هر لحظه دسترسی داشته باشند. این فیلتر شکن دارای استفاده کنندگان زیادی می باشد. افرادی که از آن استفاده کرده اند رضایت کافی و وافی را از آن داشته اند. نیاز افراد به این ابزار می تواند به دلیل امنیت دیجیتالی می باشد. از این رو این ابزار دارای امنیتی بالا درون خود می باشد که هر شخصی می تواند از آن استفاده کند. با تغییر آی پی کاربران آن ها را برای هر سایتی آماده می کند.

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

وجود سرور های سرعتی و همچنین اقدامات قدرتمند پشتیبانی و تیم برای این برنامه سبب شده است به یکی از قوی ترین فیلتر شکن های موجود تبدیل شود. همچنین دارای یکسری ویژگی های منفی نیز درون خود می باشد که هیچ برنامه ای از این ویژگی ها بی بهره نمی باشد. اما برخلاف بسیاری از آن ها دسترسی کاربران را برای اطلاع رسانی کاملا باز نگه داشته است. طوریکه افراد می توانند براحتی به آن دسترسی داشته باشند. پیشنهاد می کنم برای درک بهتر این نرم افزار ادامه مقاله را دنبال و از آن استفاده کنید.

بررسی محدودیت های Wall VPN

این وی پی ان درون خود دارای یکسری محدودیت ها می باشد که ممکن است برای برخی از افراد ناخوشایند باشد. این محدودیت ها محدودیت زمانی می باشد. کاربران با اتصال به سرور های قوی می توانند تا تایم معینی از آن استفاده کنند. این ویژگی در این فیلتر شکن می تواند برای برخی از افراد بسیار آزار دهنده باشد. یکی دیگر از ویژگی های که باعث ایجاد آن می شود برگشت کاربران در تایم زیاد به برنامه می باشد. زیرا کاربران باید برای اتصال مجدد به برنامه بازگردد.

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

نحوه افزایش تایم اتصال به سرور ها

پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN راهکارهایی را برای کاربرانی که می خواهند از آن استفاده کنند ایجاد کرده است. افراد پس از اتصال به سرور ها می توانند به دکمه های زیر آن توجه داشته باشند. این دکمه ها به کاربران اجازه می دهند که تایم اتصالی به سرور ها را افزایش دهند. شیوه کار این دکمه ها استفاده از تبلیغات و مشاهده آن برای دریافت تایم بیشتر می باشد. بصورت کلی دارای دو کلید می باشد که به شرح زیر می باشد :

  1. I5MINS : کاربران با لمس این کلید و مشاهده یک نوع تبلیغات براحتی می توانند 15 دقیقه اتصال به سرور ها را داشته باشند. توجه داشته باشید که تا آخر تبلیغات و مشاهده آن صبور باشید.
  2. I20M1NS : دومین شیوه بسیار بیشتر می باشد که افراد براحتی می توانند از آن استفاده کنند. کاربران با لمس این کلید براحتی می توانند دو ساعت به اتصال به سرور های وی آی پی ادامه دهید. در این روش نیز کاربران باید در ابتدا آن را پس از اتصال لمس کنند. بعد با مشاهده یک تبلیغات که احتمالا تایم آن بیشتر است می توانند این تایم را براحتی دریافت کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Wall VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *