برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان از بازار Vpn Master

دسترسی به محتوای جهانی در هر نقطه از جغرافیا

در دنیای مدرن امروز، با افزایش روزافزون تهدیدات سایبری نیاز به حفظ حریم خصوصی، استفاده از VPN (شبکه خصوصی مجازی) به یکی از ضروریات تبدیل شده است. فیلتر شکن Vpn Master یکی از ارائه‌دهندگان خدمات VPN است که به دلیل برخی ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توجه زیادی را جلب کرده است. علاوه بر این، سرورهای Vpn Master به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که امنیت و حریم خصوصی کاربران را نیز تأمین کنند. استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری پیشرفته در این سرورها، اطلاعات کاربران را در برابر هکرها و نهادهای نظارتی محافظت می‌کند.

همچنین، با توجه به این که فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان از بازار در کشورهایی با قوانین کمتری در زمینه حریم خصوصی فعالیت می‌کند. کاربران می‌توانند با خیال راحت اطلاعات خود را مبادله کنند. این ویژگی نه تنها سهولت استفاده را افزایش می‌دهد، بلکه به کاربران این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات آنها در فرآیند ثبت‌نام و اتصال مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. این نرم افزار به کاربران خود این امکان را می‌دهد که به سادگی و در کمترین زمان ممکن به خدمات خود دسترسی پیدا کنند.

استفاده آسان، یک کلیک برای اتصال به سرور

فقط با یک کلیک می‌توانید پنجره ای از تجربه و لذت از اینترنت را برای خود باز کنید. با کلیک روی آن وصل شوید و از وب گردی و اجرای بازی های روز دنیا همچون پابجی، کال آف، فری فایر، جا نمانید. از بهترین سرورهای پرسرعت برای پخش زنده، بازی های آنلاین، خدمات رسانه های اجتماعی و تماس های ویدیویی استفاده می کند. فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان از بازار بی عیب و نقص حتی کوچک ترین قطعی شامل حال این نرم افزار نمی باشد. به شدت فعال و یکی از جدید ترین فیلتر شکن های بازار گوگل پلی.

مزایای نرم افزار Vpn Master

سرعت اتصال فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان از بازار بسیار سریع است. سرعت و قابلیت اطمینان سرور و سرویس دهی بسیار سریع را به کاربران ارائه می دهد. با Wi-Fi، LTE/4G، 5G و همه حامل های داده تلفن همراه کار می کند. رابط کاربری دوستانه به خوبی طراحی شده است و طراحی ساده و کاربردی فیلتر شکن بسیار مورد پسند می باشد. داده های شخصی شما رمزگذاری می کند. بدون اتلاف وقت متصل شوید این نرم افزار بدون ثبت نام یا پیکربندی و نام نویسی است.

برنامه ای نامحدود و کاربر پسند

دسترسی به سرور های فعال در سرتا سر کشور، سرور های قوی همانند آمریکا، فرانسه، انگلیس، اتریش که به راحتی در هر نقطه ی جغرافیایی که باشید. به آن ها متصل می شوید. و از وب گردی خود لذت ببرید. دسترسی به تمام بازی های آنلاین و شبکه های اجتماعی مورد نیاز.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید فیلتر شکن از محیط نرم افزاری بسیار ساده اما کاربردی برخوردار می باشد. همچنین سرعت دانلود و آپلود آن بسیار مقرون به صرفه است. حال شما با استفاده از این اپلیکیشن به همه ی سایت های خارجی و داخلی دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود فیلتر شکن Vpn Master

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago