برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نحوه اتصال به وی پی ان گوگل پلی 5G VPN

دانلود مستقیم وی پی ان گوگل پلی 5G VPN

بدون شک استفاده از فیلتر شکن در دنیای امروز به یک ضرورت تبدیل شده است. در شرایطی که دسترسی آزاد به اطلاعات و محتوای آنلاین با موانع و محدودیت‌ های مختلفی مواجه است، داشتن ابزاری قدرتمند برای دور زدن این فیلتر ها بسیار حائز اهمیت است. در این میان، یکی از فیلتر شکن‌ های مورد تأیید و قدرتمند در گوگل پلی، 5G VPN است. بصورت کلی این وی پی ان یک برنامه فیلتر شکن سرعت بالا و مطمئن است که می‌ تواند به راحتی محدودیت‌ های دسترسی به محتوای آنلاین را برطرف کند. این فیلتر شکن با استفاده از فناوری ارتباطات نسل پنجم (5G)، سرعت و پهنای باند بسیار بالایی را ارائه می‌ دهد. این موضوع باعث می‌ شود که کاربران بتوانند به راحتی و با سرعتی چشمگیر به محتوای مسدود شده دسترسی پیدا کنند.

یکی از ویژگی‌ های برجسته 5G VPN، امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است. این فیلتر شکن با استفاده از الگوریتم‌ های پیشرفته رمزنگاری، داده‌ های کاربران را به طور کامل محافظت می‌ کند. این موضوع باعث می‌ شود که کاربران بتوانند با خیال راحت و بدون نگرانی از جاسوسی یا سرقت اطلاعات، از برنامه استفاده کنند.

وی پی ان گوگل پلی دارای محیط نرم افزاری با طرحی به شدت ساده

وی پی ان گوگل پلی دارای محیط نرم افزاری به شدت ساده ای می باشد. از این رو کاربران براحتی می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی فرایند اتصال به آن را یادبگریند. سیاست استفاده از این فیلتر شکن با توجه به طراحی آن بر مبنای راحتی کاربران بوده است. بسیاری از وی پی ان های موجود به دلیل محیط نرم افزاری پیچیده ای که درون خود دارند متاسفانه کاربران براحتی نمی توانند از آن ها استفاده کنند. پیشنهاد می شود از این نرم افزار ساده و قدرتمند استفاده کنید تا براحتی بتوانید تمامی محدودیت های ایجاد شده را از بین ببرید.

5G VPN دارای سه سرور اختصاصی فوق قدرتی

سرور های این فیلتر شکن خیلی زیاد نیستند. این سرور ها بصورت محدودی برای کاربران ارائه می شوند اما برخلاف کمیتی که دارند دارای کیفیتی بالا هستند که کاربران براتی می توانند آن ها را تایید کنند. همچنین دارای سرعتی بالا هستند و افراد براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. این سرور ها بصورت کلی بروزرسانی می شوند و برای کاربرانی که قصد دارند از آن ها استفاده کنند بسیار موثر و قدرتمند می باشند. سرور های فعلی این فیلتر شکن به شرح زیر می باشند :

  1. کره : این سرور ها دارای اتصالی قدرتمند درون خود می باشند و کاربران براحتی می توانند با استفاده از این سرور جریان ویدیویی بالا و بدون وقفه داشته باشند. معمولا برای اپراتور های ایرانسل و همره اول می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
  2. کانادا : این سرور که از کشور کانادا می باشد مورد تایید افرادی است که از آن استفاده کرده اند.  این سرور نیز برای همه اپراتور ها دارای عملکردی قدرتمند و مورد تاییدی می باشد.
  3. آلمان : سرور های آلمان در این فیلتر شکن کاملا مورد تایید و قدرتمند می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن 5G VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago