برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان گربه PhantomCat VPN

با سرعت فوق العاده قوی بدون دردسر مرور کنید

اجازه ی مرور و وب گردی در بیشتر سایت ها از محدودیت سختی برخوردار می باشند. برای رفع چنین مشکلی بهترین راه حل استفاده از نرم افزار هایی همچون فیلتر شکن و وی پی ان های قوی است. وی پی ان PhantomCat VPN یک نرم افزار بی نهایت قدرتمند و سریع می باشد که بهترین کیفیت دانلود و آپلود را به کاربران خود هدیه داده است. تا شما عزیزان بهترین تجربه را از دنیای اینترنتی تجربه کنید. شما هنگام دانلود و اجرای این برنامه و اتصال به سرور های آن به بهترین تجربه ی خود در دنیای اینترنتی دسترسی پیدا می کنید.

وی پی ان گربه حریم خصوصی بی نظیر و آزادی آنلاین را ارائه می دهد و رمز و راز یک روح را با چابکی یک گربه ترکیب می کند. و اطمینان می دهد که فعالیت های آنلاین شما کاملاً پنهان می ماند. درست مانند یک وی پی ان بدون نقص، براق و آسان برای استفاده است. با یک رابط کاربری ساده می توانید تنها با یک کلیک متصل شوید. شما به بهترین شکل ممکن می توانید مرور کنید و تجربه خود را چندین برابر کنید.

حریم خصوصی ایمن

وی پی ان گربه از امنیت و ایمنی به شدت بالایی برخوردار می باشد. و حریم خصوصی کاربران را مهم و یک امر بسیار عائز اهمیت شمرده است. پس بخاطر همین موضوع حفاظت از حریم خصوصی کاربران یکی از اهداف اصلی سازنده ی این نرم افزار به حساب می آید‌. استفاده از فیلتر شکن برای همه کاربران اندروید. استفاده آسان، یک کلیک برای اتصال VPN. می توانید به سریع ترین سرورهای وی پی ان گربه از سراسر جهان متصل شوید.

سرعت دانلود و آپلود تند و تیز

از سرعت فیلتر شکن خود خسته شده اید حتما وی پی ان گربه به شما پیشنهاد می شود. به شدت سریع و پر سرعت به سادگی سرور های دیگری را انتخاب کنید. که به طور معمول مشکل شما را حل می کند. شما کاربران شایسته خدمات فیلتر شکن بهتری هستید. شما به راحتی می توانید وب سایت های دارای محدودیت جغرافیایی را رفع فیلتر کنید و به آن دسترسی پیدا کنید. برای رفع فیلتر و محدودیت هر وب سایتی در هر کجا که هستید، محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید. به سایت هایی که توسط دولت محدود شده اند یا سانسور شده اند دسترسی بدون حد و مرز داشته باشید.

اجرای بازی های آنلاین با وی پی ان گربه PhantomCat VPN

به راحتی بازی های آنلاین را اجرا کنید بازی هایی همچون پابجی، کلش، فری فایر و سایر آن ها. همچنین قابلیت اجرای بی نقص اپلیکیشن کپ کات را نیز دارد که می تواند به شدت مورد پسند کاربران قرار بگیرد. دوستانی که به کسب و کار ادیتوری علاقه دارند صدرصد این نرم افزار به کمکشان می آید.

مشاهده فیلم تست و عملکرد سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید نرم افزار بدون مشکل است و از سرعت دانلود و آپلود بی نظیری برخوردار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن PhantomCat VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago