برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان کامل AzireVPN برای اندروید

فعال سازی سریع وی پی ان کامل AzireVPN

فیلتر شکن ها می توانند ابزار های قدرتمند امنیتی باشند که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. به ویژه برای کاربرانی که در کشور هایی با محدودیت‌ های اینترنتی یا نظارت‌ های شدید فعالیت می‌ کنند، این سیاست اهمیت فراوانی دارد. با توجه به استانداردهای بالای امنیتی که وی پی ان کامل AzireVPN ارائه می‌ دهد، کاربران می‌ توانند با خیالی آسوده از خدمات این فیلترشکن استفاده کنند. از این رو دارای اتصالی بسیار پرقدرت درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند.

سرورهای خارجی قوی به کاربران اجازه می‌ دهند که محدودیت‌ های جغرافیایی موجود بر روی برخی محتوا ها مانند بازی‌ های آنلاین، فیلم‌ ها و برنامه‌ های تلویزیونی را دور بزنند. به‌ویژه، برای گیمر ها، دسترسی به سرور های خارجی و منبع باز از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که در این حالت تجربه‌ ای بی‌ نقص و بدون لگ (Lag) را برای بازی‌ های آنلاین فراهم می‌ آورد. از این رو این نرم افزار قدرتمند برای کاربرانی که می خواهند از آن استفاده کنند می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود باشد.

وجود نسخه ویندوز AzireVPN برای کاربران

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های وی پی ان کامل AzireVPN، ارائه نسخه مخصوص ویندوز برای کاربران است. با گسترش استفاده از سیستم‌ عامل ویندوز، این نسخه به کاربران اجازه می‌ دهد تا به سادگی و با سرعت بیشتر به اینترنت محرمانه و مطمئن دسترسی پیدا کنند. این نرم افزار برای ویندوز با رابط کاربری ساده و کاربرپسند طراحی شده است که به کاربران حرفه‌ ای کمک می‌ کند تا به راحتی تنظیمات را تنظیم کنند و از مزایای VPN استفاده نمایند.

سرورهای پولی با کیفیت بالا

یکی دیگر از ویژگی‌ های برجسته این فیلتر شکن قوی داشتن سرور های پولی با کیفیت بالا است. این امر برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ ای بی‌ نقص در استفاده از VPN هستند، بسیار مهم است. همچنین از سرور های سریع و مطمئنی بهره می‌ برد که در نقاط مختلف دنیا مستقر شده‌اند. این سرور ها به کاربران این امکان را می‌ دهند که به راحتی از مزایای دسترسی به محتوای محدود شده و همچنین افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب بهره‌ رداری کنند. کیفیت بالا و سرعت بالای سرورها نه تنها برای مرور وب کاربرد دارد. بلکه برای کاربردهای دیگر نیز مناسب است. از جمله استریم آنلاین، دانلود فایل‌ ها و بازی‌ های آنلاین. کاربران با استفاده از این برنامه می‌ توانند بدون هیچ گونه تأخیری به بازی‌های آنلاین دسترسی پیدا کنند. و تجربه‌ای روان و لذت‌بخش را در این زمینه داشته باشند.

نصب سریع به دلیل حجم مناسب

حجم مناسب این وی پی ان کامل، یکی دیگر از مزیت‌ های آن به شمار می‌ رود. معمولاً نرم‌ افزار های VPN ممکن است با حجم بالایی همراه باشند که این امر می‌ تواند زمان نصب و همچنین مصرف منابع سیستم را افزایش دهد. در مقابل، این برنامه تایید شده با ارائه نرم‌ افزاری به نسبت سبک و کم‌ حجم، فرآیند نصب را به تسهیل می‌ دهد.

لینک دانلود فیلتر شکن AzireVPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago