برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فعال سازی وی پی ان پرو VPN Pro

دانلود مستقیم وی پی ان پرو VPN Pro

افراد زیادی هستند که به دنبال یک فیلتر شکن قوی می باشند که می خواهند از آن در فضای دیجیتالی استفاده کنند. فیلتر شکن وی پی ان پرو VPN Pro یکی از نرم‌ افزار های محبوب برای دسترسی به اینترنت آزاد و عبور از محدودیت‌ های اینترنتی است. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌ توانند به سایت‌ ها و سرویس‌ هایی که در کشورشان فیلتر شده‌اند، دسترسی پیدا کنند. با رمزگذاری اطلاعات و تغییر آدرس IP، امنیت کاربران را افزایش می‌ دهد و حریم خصوصی آنها را حفظ می‌ کند.

این نرم افزار دارای سرور های زیادی درون خود می باشد که هر شخصی براحتی می تواند از آن ها استفاده کند. این سرور ها برای کاربرانی که در سراسر جهان هستند کاملا رایگان ایجاد شده اند. هر شخصی براحتی می تواند از آن ها استفاده کند. شیوه استفاده بهتر از این نرم افزار در این مقاله ذکر شده است. از این رو پیشنهاد می شود از آن استفاده کنید تا براحتی بتوانید از محدودیت های ایجاد شده به ساده ترین حالت خود عبور کنید. شیوه کار با این نرم افزار ساده و کاربردی می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از وی پی ان پرو

افزایش امنیت و حریم خصوصی: به دلیل رمزگذاری ترافیک اینترنتی، کاربران می‌توانند از هک شدن اطلاعات خود و نظارت‌ های غیرمجاز در امان بمانند. از این رو این ابزار قدرتمند به تمامی کاربرانی که قصد دارند از آن استفاده کنند امنیتی بالا را ارائه می دهد و هر شخصی می تواند از آن به آسانی بهره مند شود.

  • استفاده آسان: رابط کاربری پرو وی پی ان بسیار ساده و کاربرپسند است. کاربران می‌ توانند تنها با چند کلیک به سرورها متصل شوند و از اینترنت بدون محدودیت استفاده کنند. وجود ویژگی های کلیدی در صفحه اصلی موجب شده است افراد براحتی بتوانند به جدید ترین آن ها دسترسی داشته باشند.

شیوه کار با VPN Pro

  1. دانلود و نصب برنامه: ابتدا باید این وی پی ان قدرتمند را را از سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید از لینک قرار داده شده در آخر مقاله نیز براحتی استفاده کنید تا در سریع ترین زمان آن را در گوشی خود داشته باشید
  2. بدون نیاز ایجاد حساب کاربری: در مرحله بعدی کاربران تنها باید این ابزار قدرتمند را نصب کنند. که کاربران برای ورود و استفاده از این ابزار نیازی به ایجاد حساب کاربری نخواهند داشت. براحتی می توانند بدون نیاز به آن از ویژگی های قدرتمند آن استفاده کنند.
  3. اتصال به سرور: بعد از ورود به برنامه، می‌ توانید از میان سرور های موجود یکی را انتخاب کرده و به آن متصل شوید. معمولاً بهترین سرور براساس موقعیت جغرافیایی و سرعت اتصال پیشنهاد می‌ شود. همچنین می توانید از اتصال خودکار استفاده کنید تا در سریع ترین زمان به بهترین و قوی ترین سرور های موجود در این وی پی ان قدرتمند متصل شوید.
  4. شروع به مرور وب: پس از اتصال به سرور، شما می‌ توانید به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید و از سایت‌ های فیلتر شده بازدید کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN Pro

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

4 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

4 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

4 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

5 ساعت ago

Activity Status در اینستاگرام و نحوه غیر فعال کردن آن

Activity Status در اینستاگرام یکی از قابلیت‌ های پرکاربرد این پلتفرم است که به کاربران…

5 ساعت ago

دانلود وی پی ان اتصال همیشگی Fly Proxy VPN

حفظ فعالیت آنلاین شما در هر نقطه از جغرافیا برای دسترسی راحت و عالی به…

19 ساعت ago