برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

اتصال به وی پی ان واقعی REAL VPN

دانلود مستقیم وی پی ان واقعی REAL VPN

کاربران ممکن است در برخی از نقاط جهان درگیر یکسری از محدودیت های باشند که برای آن ها ایجاد شده است. در این میان وی پی ان واقعی REAL VPN می تواند ابزاری بسیار پرقدرت باشد که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. این نرم افزار دارای اتصالی بسیار پرسرعت می باشد. کاربرانی که از اپراتور های ایراسل، همراه اول، رایتل، سامانتل و سایر اپراتور ها و حتی اینترنت خانگی می توانند از این نرم افزار به شدت قدرتمند استفاده کنند. زیرا برای کاربرانی که قصد دارند از آن استفاده کنند کاملا رایگان ایجاد شده است.

سرعت و کارایی این نرم افزار برای کاربرانی که از آن استفاده کرده اند کاملا تایید شده می باشد. درصد زیادی از افراد بعد از استفاده از این برنامه راضی بوده اند و حس رضایت خود را به شکل های مختلفی اراه داده اند. زیرا دارای کارایی های پرقدرتی درون خود می باشد افراد می توانند از آن استفاده کنند و برای آن هیچ محدودیت زمانی و مکانی ایجاد نشده است. راحتی استفاده از این نرم افزار بسیار بالا می باشد. زیرا دارای ممحیط نرم افزاری به شدت ساده ای می باشد که هر شخصی براحتی می تواند از آن در درجه های مختلفی استفاده کند.

وجود بخش مهم Clear Data در REAL VPN

یکی از ویژگی‌ های برجسته وی پی ان واقعی REAL VPN، وجود بخش Clear Data است که به کاربران امکان می‌ دهد به‌راحتی داده‌ های موقت و حافظه کش اپلیکیشن را پاک کنند. این ویژگی به بهبود عملکرد فیلترشکن کمک می‌ کند و از انباشته شدن داده‌ های اضافی جلوگیری می‌ کند. با پاکسازی داده‌ ها، کاربران می‌ توانند مطمئن شوند که اپلیکیشن به‌طور مداوم و بدون مشکلات ناشی از انباشت داده‌های قدیمی کار می‌ کند. از این رو این می تواند باعث افزایش اطمینان در افرادی باشد که می خواهند از آن استفاده کنند.

نمایش سرعت سرورها به‌صورت آماری

وی پی ان واقعی با نمایش سرعت سرور ها به‌صورت آماری، به کاربران امکان می‌ دهد تا بهترین سرور را بر اساس سرعت انتخاب کنند. این ویژگی به کاربران کمک می‌ کند تا با اطلاعات دقیق‌ تری در مورد عملکرد سرورها، انتخاب بهتری داشته باشند و تجربه بهتری از استفاده از فیلتر شکن را تجربه کنند. این نمایش آماری می‌ تواند شامل میانگین سرعت دانلود و آپلود، پینگ سرورها و همچنین میزان بار سرورها باشد.

وی پی ان واقعی دارای حجم کم برای نصب بروی اندروید

یکی دیگر از ویژگی‌ های جذاب REAL VPN، حجم کم آن برای نصب بروی دستگاه‌ های اندرویدی است. این ویژگی باعث می‌ شود که کاربران بتوانند به‌ راحتی این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند، حتی اگر فضای حافظه دستگاهشان محدود باشد. حجم کم نصب، همچنین موجب کاهش مصرف منابع دستگاه شده و عملکرد بهتری را در زمان استفاده از فیلترشکن فراهم می‌ کند. این امر برای کاربران با دستگاه‌های قدیمی‌ تر یا با فضای حافظه محدود بسیار حائز اهمیت است. از این رو براحتی می توانید در کمتر از چند ثانیه این نرم افزار را نصب کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن REAL VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

11 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

17 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

17 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

18 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

18 ساعت ago