برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم وی پی ان همراه اول SAUDI VPN

اتصال به سرور های قدرتمند SAUDI VPN در اپراتور همراه اول

یکی از پرطرفدار ترین اپراتوره های موجود در ایران اپراتور همره اول می باشد. از این رو بیشتر کاربران از این اپراتور برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. فیلتر شکن SAUDI VPN دارای قدرت بسیار بالایی در این اپراتور می باشد. افراد براحتی می توانند با استفاده از این فیلتر شکن به جدید ترین سایت های موجود دسترسی داشته باشند. کاربران براحتی می توانند سایت های ویدیویی و برنامه های مانند یوتیوب که پر از آموزش های ناب در هر زمینه ای است را باز کنند. بصورت کلی این فیلتر شکن توانایی بالایی در باز کردن هر برنامه و هر سایتی است که در دایره فیلترینگ قرار داده شده است.

یکی از نکات مهم درباره این وی پی ان محیط نرم افزاری ساده اما با گرافیک پایین آن است. از این رو می توان آن را کاربردی دانست اما بصورت حرفه ای طراحی نشده است. بصورت کاملا منطقی این نمی تواند معیاری برای سنجش میزان عملکرد این برنامه باشد. زیرا بسیاری از فیلتر شکن ها با اینکه دارای محیطی جذاب نیستند اما دارای عملکردی بسیار مفید می باشند. اما بصورت پایه ای وقتی فیلتر شکنی با محیط نرم افزاری گرافیکی و بسیار زیبا طراحی می شود ممکن است توانایی بالایی در جذب کاربران داشته باشد.

عملکرد SAUDI VPN در سایر اپراتور ها

ما بصورت پایه ای این فیلتر شکن برای اپراتور همراه اول معرفی کرده ایم زیرا دارای عملکردی عالی در این اپراتور می باشد. اما بصورت کلی در سایر اپراتور های موجود می تواند عملکرد بسیار قدرتمندی را از خود نشان دهد. کاربرانی که از اینترنت خانگی نیز استفاده می کنند براحتی می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. زیرا می تواند با قدرت بالایی سایت و برنامه های موجود را از فیلترینگ خارج سازد.

ایجاد نام کاربری و رمز عبور

کاربران برای استفاده از این فیلتر شکن باید در صفحه اصلی آن زیر بخش اصلی یعنی اتصال به سرور ها یک نام کاربری و رمز عبور برای خود ایجاد کنند. لازم به ذکر است برای ایجاد این نام کاربری و پسور کاربران نیازی نیست ایمیل خود را وارد کنند و آن را تایید کنند. توجه داشته باشید که رمز مورد نظر و انتخابی از جانب شما باید بیشتر از شش نویسه داشته باشد. بعد از آن براحتی می توانید با لمس اتصال به سرور ها به آن ها در قدرت بسیار بالایی متصل شوید.

بررسی ویژگی Random در لیست سرور ها

کاربران برای اینکه بتوانند به بهترین سرور های این وی پی ان متصل شوند باید از این گزینه معرفی شده استفاده کنند. به بیانی دیگر این گزینه در لیست سرور ها به کاربران کمک می کند به بهترین سرور های موجود با توجه به موقعیت مکانی متصل شوند. نکته قابل توجه در هنگام استفاده از این بخش اسن است که کاربران باید اندکی در انتظار باقی بمانند تا این برنامه آن ها را به بهترین سرور ها متصل کند.

بررسی و تست سرعت

سرعت این وی پی ان برای تمامی افرادی که از آن استفاده کرده اند کاملا مورد تایید بوده است.

لینک دانلود فیلتر شکن SAUDI VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago