برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم وی پی ان مونستر VPN Monster

نحوه دانلود و اجرای وی پی ان مونستر VPN Monster

فیلترینگ و مسدود سازی اینترنت از سوی بسیاری از کشورها و سازمان‌ها مسئله‌ای مهم و حساس است. که بر حریم شخصی و آزادی افراد تاثیر گذار است. از آنجایی که دسترسی به اطلاعات و ارتباطات آزاد یکی از اصول اساسی دموکراسی است. استفاده از ابزارهایی مانند فیلتر شکن برای تجاوز به این مسدودیت‌ها و دستیابی به اطلاعات بدون محدودیت تبدیل به یک نیاز مهم شده است. یکی از ابزارهایی که برای دسترسی به اینترنت بدون محدودیت مورد استفاده قرار می‌گیرد، فیلتر شکنها یا VPNها همانند VPN Monster هستند. این ابزارها به کاربران این امکان را می‌دهند تا ارتباط خود را از طریق یک تونل امن و رمزنگاری شده به یک سرور دیگر منتقل کنند تا بتوانند به محتوای مسدود شده دسترسی پیدا کنند.

یکی از فیلتر شکنهای محبوب و قدرتمند در این زمینه، VPN Monster است. این برنامه کاربردی اندروید، با ارائه سرویس VPN رایگان و پرسرعت، به کاربران این فرصت را می‌دهد تا به اینترنت بدون محدودیت دسترسی پیدا کنند. همچنین، این وی پی ان دارای قابلیت‌هایی مانند مخفی کردن آی‌ پی، حفاظت از حریم خصوصی و امکان اتصال به سرورهای مختلف در سراسر جهان است که به کاربران امکان انتخاب بهتری را برای دسترسی به محتواهای مسدود شده می‌دهد.

دارای محیط نرم افزاری با گرافیک زیبا و خفن

این نرم افزار دارای محیط نرم افزاری بسیار زیبایی می باشد تا اربران در هنگام اتصال به سرور های آن بتوانند حس خوبی را تجربه کنند. افراد با ورود به این نرم افزار براحتی می توانند اتصال خود ره به سرور های آن برقرار سازند زیرا بسیار ساده و آسان می باشد. برخلاف محیط نرم افزار با گرافیک بالایی که دارد دارای محیط نرم افزاری به شدت ساده نیز می باشد. افراد بعد دانلود و نصب این فیلتر شکن براحتی می توانند بدون نیاز به ثبت نام به سرور های جدید این وی پی ان متصل شوند و از آن استفاده کنند.

وی پی ان مونستر دارای بهترین سرور های آمریکایی

سرور های آمریکایی دارای قدرت بالایی برای اتصال هستند. کاربران بوسیله این سرور ها می توانند تمامی سایت های موجود را از فیلترینگ خارج سازند. خوشبختانه این وی پی ان با این سرور های قدرتمند درون خود مجهز شده است. کاربران براحتی می توانند به این سرور های قدرتمند متصل شوند و از آن ها استفاده کنند. از این رو برای استفاده از سرور های آمریکا در این وی پی ان فقط کافی است آن ها را انتخاب کنید و به آن ها متصل شوید.

تست سرعت + بررسی دید عموم

با توجه به بررسی های انجام شده درباره این وی پی ان باید توجه داشته باشید. تمامی افرادی که از این وی پی ان استفاده کرده اند حس رضایتمندی را نسبت به آن داشته اند. از این رو توانسته است بالای 10 میلیون نصب را در گوگل پلی داشته باشد. همچنین توانسته است نمره 4.4 را دریافت کند. از لحاظ سرعت دارای سرعت بسیار خوبی برای دانلود و آپلود می باشد. کاربران براحتی می تواند وظایفت اینترنتی خود را با استفاده از این وی پی ان به اتمام برسانند.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN Monster

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago