برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان موتور Motor VPN

اتصال امن با استفاده از اپراتور های مختلف

استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی نیازمند فیلتر شکن قوی و به صرفه می باشد. تا شما بتوانید سریع تر و ایمن تر در دنیای اینترنتی و دیجیتالی مرور کنید. یکی از لازمه های هر نوع وی پی انی امنیت و ایمنی قوی آن است. تا افراد با اطمینان کامل مرور کنند و بازی های آنلاین را اجرا کنند. وی پی ان موتور Motor VPN یک نرم افزار فوق العاده قوی و سریع است. که شما کاربران عزیز می توانید از آن در اجرای بازی های آنلاین و برنامه ی محبوب خود استفاده کنید. VPN رایگان برای اندروید و همچنین صدرصد رایگان.

پهنای باند کاملا نامحدود و سریع و سرعت فوق العاده بالا برای دانلود و آپلود محتوای مورد علاقه ی شما. وی پی ان موتور به حفظ و نگهداری حریم خصوصی شما کمک می کند. یعنی شما هنگام استفاده از آن به سرعت می توانید مرور کنید‌ و سایت های خارجی و داخلی را رفع فیلتر کنید. به شما امکان می دهد یک اتصال امن به شبکه دیگری از طریق اینترنت ایجاد کنید. زمانی که کاربر در حال استفاده عادی است، هیچ گزارش مربوط به کاربر را ثبت نمی کند.

امنیت بی نقص ‌و ضد نفوذ

افراد زیادی هنگام مرور تردید دارند از اینکه اطلاعات شخصی آنان در خطر باشد. سازنده ی وی پی ان موتور تضمین می کند هنگام نصب و کلیک روی سرور دیگر هیچ نگرانی از بابت نفوذ به اطلاعات شخصی و داده های خود نداشته باشید. همچنین از پروتکل های رمزگذاری جدید و پیشرفته استفاده می کند تا داده های شما را از چشمان کنجکاو و نا امنی های اینترنتی ایمن نگه دارد، چه در حال مرور، و یا اتصال به Wi-Fi عمومی باشید. پس بدون هیچ گونه تریدی و با خیال آسوده مرور کنید و بازی های آنلاین را تجربه کنید.

Motor VPN کاملا رایگان

نرم افزار بسیار قوی و سریع است. بعد وصل شدن به راحتی از تحریم های سیاسی و اجتماعی عبور کنید و به مرور خود در دنیای اینترنتی بپردازید. فیلتر شکن موتور در واقع دارای یک ویژگی قابل اعتماد برای اطمینان از ایمن ماندن اتصال اینترنت شما است. در صورت حذف وی پی ان، فعالیت های آنلاین شما به طور خودکار متوقف می شود و از نشت داده ها جلوگیری می شود.

به صورت ناشناس مرور کنید

از آزادی مرور وب بدون در دسترس گذاشتن هویت واقعی خود لذت ببرید. این برنامه سابقه ی مرور شما را پنهان می کند و از خصوصی بودن فعالیت های آنلاین شما اطمینان می دهد. با محدودیت های جغرافیایی خداحافظی کنید و از هر کجای دنیا به محتوا دسترسی داشته باشید. بدون نگرانی بازی های آنلاین خود را اجرا کنید. و با بتهرین اتصال در شبکه های اجتماعی شروع به فعالیت کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار یعنی وی پی ان موتور بسیار سریع و شگفت انگیز می باشد. و مناسب تمامی سنین است.

لینک دانلود فیلتر شکن Motor VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

4 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

4 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

4 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

5 ساعت ago

Activity Status در اینستاگرام و نحوه غیر فعال کردن آن

Activity Status در اینستاگرام یکی از قابلیت‌ های پرکاربرد این پلتفرم است که به کاربران…

5 ساعت ago

دانلود وی پی ان اتصال همیشگی Fly Proxy VPN

حفظ فعالیت آنلاین شما در هر نقطه از جغرافیا برای دسترسی راحت و عالی به…

19 ساعت ago