برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان مناسب G VPN

دنیایی از آزادی امنیت و حریم خصوصی آنلاین

تنها راه برای رفع محدودیت و انسداد اینترنت و سایت های محبوب اتصال به یک فیلتر شکن قوی و ضد فیلترینگ می باشد. تا بتوانید هنگام مرور از امکانات دنیای اینترنتی به نحوی احسنت استفاده کنید. و نا امنی های اینترنتی مزاحم گشت و گذار شما در اینترنت نباشند. وی پی ان G VPN یک نرم افزار جدید در گوگل پلی می باشد. که از سرعت فوق العاده زیاد و امنیت و ایمنی ضد نفوذ برخوردار است. وی پی ان مناسب برای کاری های اینترنتی بخصوص ترید و مقاله نویسی یا کار با سخت افزار های مختلف. همچنین می توانید از آن در لپ تاپ و تبلت های شخصی خود استفاده کنید.

دسترسی‌ به سرور های فوق العاده قوی و سریع که شما فقط با یک کلیک می توانید وصل شوید و ایمنی و امنیت مجانی برای خود تامین کنید. از محدودیت های جغرافیایی رها شوید و به وب سایت ها و برنامه های مورد علاقه خود در هر کجا و در هر نقطه از جغرافیا که باشید دسترسی داشته باشید. و از حریم خصوصی خود محافظت کنید ترافیک آنلاین خود را رمزگذاری کنید. و از داده های خود در برابر هکرها و جاسوسان محافظت کنید.

از حریم خصوصی و داده های خود محافظت کنید

امنیت فوق العاده قوی و مجانی. شما بعد از نصب و اجرای فیلتر شکن می توانید به راحتی به سرور های آن متصل شوید. هنگامی که متصل شدید امنیتی داده و اطلاعات شما فعال می شود و حتی از دستگاه گوشی شما نیز محافظت می شود. از حریم خصوصی کاربران در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت می کند و اطلاعات شخصی آنان را امن نگه می‌دارد. همان طور که قبلا گفتیم ترافیک آنلاین خود را رمزگذاری کنید. و از داده های خود در برابر هکرها و چشمان کنجکاو محافظت کنید.

وی پی ان G VPN سریع و قابل اعتماد

یکی از دلایل محبوبیت نرم افزار و استفاده افراد زیاد از آن در دسترس بودن سرور ها و اتصال سریع به آن ها است. همچنین امنیتی که سازنده ی نرم طراحی کرده است یک وی پی ان مناسب را به کاربران هدیه داده است. سرعت اتصال فوق العاده سریع و عملکرد قابل اعتماد را با سرورهای VPN بهینه شده ما تجربه کنید. مرور امن و سریع یکی از نیاز های کاربران می باشد. اما شما با استفاده از فیلتر شکن می‌توانید به سایت های خارجی دسترسی پیدا کنید.

استفاده آسان و کاربردی

می توانند در عرض چند ثانیه فقط با یک کلیک متصل شوید و اتصال امنی را شروع کنید. برای بهینه سازی سرعت اتصال خود و دسترسی به محتوا از مناطق مختلف، از میان مکان های مختلف سرور انتخاب کنید. اجرای بازی های آنلاین و شبکه های اجتماعی با سریع ترین حالت ممکن. هدف دسترسی کاربران با سرعت زیاد به سایت ها و برنامه های فیلترینگ می باشد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و کاربر پسند می باشد. و شما می‌توانید از خدمات دهی آن به صورت 24 ساعته استفاده کنید‌.

لینک دانلود فیلتر شکن G VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

15 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

15 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

15 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

2 روز ago