برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان ممتاز و قوی Lord Vpn

گشت و گذار سریع با وی پی ان بی نهایت سریع Lord Vpn

بهترین راه حل برای رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه های محبوب بهرمندی و داشتن یک فیلتر شکن رایگان و قوی می باشد. البته فیلتر شکن های پریمیوم می توانند بهتر باشند در عملکرد. اما وقتی یک نرم افزار رایگان داشته باشی و عملکرد فوق العاده ای داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. وی پی ان Lord Vpn یک نرم افزار جدید و فوق العاده قوی می باشد. بی نهایت سریع و ایمن که شما بتوانید با اعتماد و ایمنی بالا مرور کنید. بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های هر نرم افزاری میزان ایمنی و امنیت آن در هنگام مرور می باشد.

وی پی ان ممتاز و قوی جز جدید ترین اپلیکیشن های گوگل پلی است. شامل سرور های قوی و رایگان تا شما بتوانید بدون محدودیت جغرافیایی در هر نقطه از جغرافیا که باشید بتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. می تواند راه حل نهایی برای مرور سریع باشد، ایمن و بدون محدودیت سایت ها را باز کنید. یک VPN رایگان قابل اعتماد برای استفاده روزمره یا یک سرویس ممتاز برای عملکرد پیشرفته. این نرم افزار شما را تحت پوشش خود قرار داده است تا بتوانید مروری امن داشته باشید.

امنیت و فناوری های نوین برای مرور ایمن

سازنده وی پی ان ممتاز و قوی امنیت کاربران اولویت ما است. از رمزگذاری پیشرفته و پرتکل های روز دنیا برای ایمن نگه داشتن اطلاعات و داده‌های شخصی شما در برابر هکرها و نا امنی ها استفاده می کند. پس با اطمینان می‌توانید وب سایت های داخلی و خارجی را مرور کنید و با اعتماد کامل در آن گشت و گذار کنید. اتصال سریع به سرور های رایگان و حفاظت شده که افراد می توانند از این سرور ها در راستای دغدغه های خود از آن استفاده کنند.

Lord Vpn وی پی ان ممتاز و قوی از گوگل پلی

قطعا برای هر یک از کاربران پیش آمده است که در اینترنت دنبال فیلتر شکن های قوی باشند. اما با نصب هر یک از آن ها همچنان نمی توانند محدودیت های اینترنتی را رفع کنند. به همین منظور می‌توانید این فیلتر شمن قوی را از گوگل پلی دانلود کنید تا تجربه ای جدید را در دنیای اینترنتی کسب کنید.

رابط کاربری و سرور های قوی و رایگان

بدون نیاز به نام نویسی، ضربه بزنید و لذت ببرید، طراحی ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی. شامل سرور های جهانی و به روز از میان طیف گسترده ای از سرورها مختلف در چندین کشور انتخاب کنید تا بهترین اتصال را برای نیازهای خود بیابید. بهرمندی از انتخابات خودکار سرور تا کار برای شما کاربران راحت تر و سریع تر باشد.

نحوه ی استفاده از این نرم افزار

برنامه را باز کنید و روی دکمه اتصال ضربه بزنید، یک مکان سرور را انتخاب کنید یا به برنامه اجازه دهید بهترین مورد را برای شما انتخاب کند

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و کاربردی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Lord Vpn

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

19 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago