برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

وی پی ان مخصوص اینستاگرام POLASH 5G VPN

دانلود و نصب وی پی ان مخصوص اینستاگرام POLASH 5G VPN

اگر به دنبال یک فیلتر شکن قدرتمند و قابل اعتماد برای استفاده در دستگاه‌ های خود هستید، POLASH 5G VPN یک گزینه عالی می‌ باشد. این فیلتر شکن قدرتمند از تکنولوژی رمزنگاری پیشرفته‌ ای استفاده می‌ کند که به شما امکان می‌ دهد تا به راحتی از اینترنت بدون محدودیت و نهایت ایمنی استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته این وی پی ان، سرعت بالای آن است. با استفاده از این فیلتر شکن، شما قادر خواهید بود تا به سرعت بالا و بدون تاخیر از اینترنت استفاده کنید. این امکان به شما می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا محتوای آنلاین را مشاهده کنید و از خدمات اینترنتی بهره مند شوید.

علاوه بر این دارای پشتیبانی 24 ساعته است که به شما امکان می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، به راحتی با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید. این ویژگی از جانب این نرم افزار نشان از توجه و مراقبت آن نسبت به مشتریانش دارد. یکی دیگر از یژگی های آن قابلیت دسترسی به سایت‌ها و خدمات محدود شده است. با استفاده از این فیلتر شکن، شما می‌توانید به راحتی از سایت‌های مسدود شده در کشور خود دسترسی پیدا کنید و از خدمات آنلاین بدون مشکل بهره ببرید.

POLASH 5G VPN وی پی ان مخصوص اینستاگرام

این نرم افزار برای کاربران در حوزه های مختلف طراحی شده است. زیرا سرور های زیادی درون آن موجود است که کاربران براحتی می توانند به آن ها متصل شوند. یکی دیگر از بخش های این وی پی ان داشتن سرور های مخصوص برنامه های مااند اینستاگرام است. بصورت کلی با توجه به بررسی های انجام شده این یک وی پی ان مخصوص اینستاگرام است. زیرا دارای سرور های قدرتمند برای اسنتاگرام می باشد. ناگفته نماند دارای سرور های زیادی هم برای سایر شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران براحتی می توانند به آن ها متصل شوند.

بررسی کلید Random در بحش سرور ها

یکی از ویژگی های برجسته و کاربردی در این برنامه ویژگی Random است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت تصادفی به یکی از سرور های موجود در برنامه وصل شوند، بدون اینکه خودشان بخواهند یک سرور خاص را انتخاب کنند. با استفاده از ویژگی Random، کاربران می توانند از تنوع بیشتری در استفاده از سرورها برخوردار شوند و بهترین سرعت و کارایی را در زمان استفاده از این اپلیکیشن تجربه کنند. علاوه بر این، با استفاده از این ویژگی امکان اطمینان از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات شخصی بهبود یافته و احتمال افشای اطلاعات کاهش می یابد.

بررسی آمار و جزئیات در گوگل پلی

این وی پی ان دارای آمار نسبتا خوبی در گوگل پلی می باشد. از این رو در مدت زمان نه چندان زیادی توانسته است 1000 نصب را در گوگل پلی داشته باشد. همچنین توانسته است نمره خوبی را هم از طرف کاربران به مرور زمان دریافت کند. برای بیشتر گوشی های اندروید مناسب می باشد. افراد می توانند با مدل های نه چندان پایین اندروید اما متفاوت از این برنامه استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن POLASH 5G VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago