برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان محبوب XY VPN

نحوه اتصال به سرور های پرقدرت وی پی ان محبوب XY VPN

یکی از نیاز های اساسی کاربرانی که می خواهند به سایت ها و برنامه های دسترسی پیدا کنند استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند است. از این رو برخی افراد علاوه بر دسترسی آزاد خواهان امنیتی بالا می باشند. وی پی ان محبوب XY VPN دارای اتصالی قدرتمند می باشد که مورد تایید تمامی افرادی است که از آن استفاده کرده اند. این نرم افزار دارای ویژگی های پرقدرتی می باشد که تمامی افرادی که از آن استفاده کرده اند حس رضایتمندی به آن داشته اند. از این رو پیشنهاد می شود از این فیلتر شکن قوی استفاده کنید.

یکی از مهم ترین چیز هایی که ممکن است برای کاربران دردسر ساز شود استفاده از وای فای های عمومی بدون استفاده از فیلتر شکن است. کاربران ممکن است اطلاعت خود را دو دستی در اختیار افراد سودجو قرار دهند. پیشنهاد می شود از وی پی ان محبوب XY VPN به عنوان ابزار پرقدرت برای جلوگیر از نشت اظلاعات هنگام استفاده از وای فای های عمومی استفاده کنید. با این کار براحتی می توانید امنیت واقعی خود را تضمین کنید و بدون هیچ نگرانی خاصی از اینترنت در هنگام سفر استفاده کنید.

دارای ویژگی سرور انتخاب هوشمند

اولین ویژگی که باعث برتری XY VPN نسبت به سایر فیلترشکن ها می شود، سرور انتخاب هوشمند آن است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به صورت خودکار بهترین سرور را برای اتصال انتخاب کنند. بر اساس عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، میزان ترافیک و سرعت اتصال، سرور مناسب شناسایی و معرفی می شود. این امر باعث می شود کاربران بتوانند به راحتی و با حداکثر سرعت به محتوای دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

رمزگذاری 128 بیتی AES درجه نظامی

همچنین این وی پی ان محبوب و قدرتمند که افراد زیادی آن را می شناسند. دارای رمزگذاری 128 بیتی AES درجه نظامی است. این استاندارد رمزنگاری بسیار قدرتمند که توسط سازمان های دفاعی و امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد، اطلاعات کاربران را در برابر هر گونه دسترسی غیرمجاز محافظت می کند. این میزان رمزگذاری بالا، امنیت ارتباطات آنلاین را به طرز چشمگیری افزایش می دهد و باعث می شود کاربران بتوانند با خیال راحت از امکانات فیلترشکن XY VPN استفاده کنند.

XY VPN وی پی ان محبوب با نصب بالا

سومین ویژگی برجسته این فیلترشکن، محبوبیت و نصب بالای وی پی ان آن است. ایکس وای وی پی ان یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین وی پی ان ها در میان کاربران اینترنت است. این محبوبیت به دلیل ترکیب ویژگی های امنیتی و کارایی بالای آن است. همچنین نصب آسان و کاربرپسند بودن این برنامه، سبب شده است که به سرعت در میان کاربران اینترنت گسترش پیدا کند. این ویژگی به کاربران اطمینان می دهد که با استفاده از XY VPN، از شبکه ای استفاده می کنند که اعتماد و محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد. از این رو توانسته است بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته باشد که می تواند عدد بسیار بالایی باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن XY VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago