برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

وی پی ان مجانی اندروید VPN Master

دانلود مستقیم وی پی ان مجانی اندروید VPN Master

در دنیای دیجیتال امروز، حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین برای کاربران اینترنت یک نیاز اساسی به شمار می‌ آید. فیلترشکن‌ ها و وی‌ پی‌ ان‌ ها ابزار های حیاتی برای دسترسی به محتوای غیرقابل دسترس و همچنین حفاظت از اطلاعات شخصی به شمار می‌ آیند. یکی از این ابزار های کارآمد، وی پی ان مجانی اندروید VPN Master است. این فیلتر شکن دارای اتصالی بسیار آسان و ساده می باشد. این ویژگی به خصوص برای کاربرانی که به دنبال راه‌ حل‌ های اقتصادی برای دسترسی به محتوای مورد نظر خود هستند، بسیار جذاب است.

علاوه بر این، وی پی ان مجانی اندروید VPN Master به کاربران این امکان را می‌ دهد. که در برخی مواقع به‌ صورت آزمایشی از سرور های پریمیوم نیز استفاده کنند که تجربه کاربری بهتری را فراهم می‌ آورد. این ویژگی به‌ویژه برای افرادی که به استریم ویدئو، بازی‌ های آنلاین یا دانلود فایل‌ های بزرگ مشغول هستند، بسیار مهم است. همچنین، دسترسی به سرور های پریمیوم به معنای امکان اتصال به نقاط جغرافیایی متنوع‌ تر است که به تبع آن، کاربران می‌ توانند محتوای متنوع‌ تری را تجربه کنند. از این رو این فیلتر شکن برای رضایت کاربران خود همه راه ها را رفته و انتخاب کرده است.

VPN Master دارای ویژگی ذخیره سرورهای منتخب

یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد وی پی ان مجانی اندروید VPN Master ، امکان ذخیره سرور های منتخب است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌ دهد که به راحتی به سرور های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و تنها با یک کلیک به این سرور ها متصل شوند. در دنیای امروز که وقت و زمان از اهمیت بالایی برخوردار است، این قابلیت می‌ تواند به شدت در تسریع فرآیند اتصال و راحتی کاربری اثرگذار باشد. روند کار بدین صورت است که کاربران می‌ توانند سرور هایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می‌ دهند، به لیست علاقه‌ مندی‌ های خود اضافه کنند.

مناسب برای تمامی سایت‌های خارجی

یکی از چالش‌ های اصلی کاربران اینترنت، محدودیت‌ های جغرافیایی است که به دلایل مختلف برای دسترسی به برخی از سایت‌ ها به وجود می‌ آید. VPN Master با ارائه سرور هایی با موقعیت‌ های جغرافیایی مختلف، این محدودیت‌ ها را برطرف می‌ کند. این فیلترشکن به کاربران این امکان را می‌ دهد که به تمامی سایت‌ های خارجی دسترسی پیدا کنند. و از محتوا و خدماتی که ممکن است برای آنها مسدود شده باشد، بهره‌ برداری کنند.

رفع تحریم واتساپ در هر لحظه

قابلیت رفع تحریم واتساپ در هر زمان از ویژگی دیگر این نرم افزار می باشد. با توجه به شرایط موجود در کشور هایی مانند ایران که دسترسی به برخی از اپلیکیشن‌ ها و خدمات مسدود می‌ شود. استفاده از یک فیلترشکن کارآمد می‌ تواند به کاربران این امکان را بدهد که به راحتی با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر واتساپ براحتی می تواند سایر شبکه های اجتماعی را از محدودیت های ایجاد شده برای آن ها براحتی خارج سازد.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN Master

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

24 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago