برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان قوی و جدید Neptune VPN

بدون خطر وب گردی کنید

بیشتر کاربران دنیای اینترنتی تجربه ی روبه رو شدن با سایت های محدود و فیلترینگ را حداقل برای یک بار هم که شده تجریه کرده اند. به همین خاطر افراد زیادی دنبال نرم افزار قوی و ایمن می گردند. تا بتوانند از فیلترینگ سایت های مورد علاقه ی خود عبور کنند. فیلتر شکن Neptune VPN یک نرم افزار جدید و کاربردی که می توانید با استفاده از آن به راحتی به وب گردی خود در اینترنت بپردازید. جز وی پی ان قوی و جدید گوگل پلی می باشد که کاربران زیادی را تا به اینجای کار به خود جذب کرده. و مورد استقبال و رضایت آنان قرار گرفته است.

می‌توان گفت استفاده از این وی پی ان یک پیشنهاد تکرار نشدی می باشد برای خداحافظی کردن با خطر و نا امنی در اینترنت. زیرا از داده ها و اطلاعات شخصی شما در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت کرده. و وجود دسترسی هر شخص ثالثی به اطلاعات شما را محدود ساخته است. تا کاربران با خیالت راحت و اطمینان کامل مشغول وب گردی خود باشند. همچنین در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید به راحتی به سرور های قوی و رایگان این وی پی ان متصل شوید.

امنیت و ایمنی 100 درصد تضمینی

سازنده ی این نرم افزار با استفاده از به روز ترین پروتکل های امنیتی در برنامه و همچنین. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و داده های با ارزش آنان تضمین کرده است. که این وی پی ان یک سپر امنیتی استوار در برابر نا امنی های اینترنتی می باشد. هیچ شخصی نمی تواند به داده های کاربران دسترسی پیدا کند زیرا ایمنی این بر نامه جز قوی ترین و جدید ترین سخت افزار های دنیا است. از این رو با استفاده از وی پی ان قوی و جدید با اتصال ضعیف و نا امن خداحافظی کنید.

 

وی پی ان قوی و جدید

یک مرورگر امن و خصوصی است که به شما کمک می کند از آزادی آنلاین خود در هر نقطه از جغرافیا قرار داشته باشید لذت ببرید. این اپلیکیشن یک وی پی ان ساده، جدید، سریع و قوی می باشد تا شما کاربران تجربه‌ ای بهتر از لحاض مرور در اینترنت داشته باشند. بهرمندی از سرور های قوی آمریکا هر یک از این سرور ها بسیار سریع می باشند، که به راحتی می توانید از آن در اجرای بازی های آنلاین و شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید.

اجرای بازی های آنلاین توسط فیلتر شکن Neptune VPN

مناسب برای کاربران گیمر که به راحتی بازی های آنلاین خود را اجرا کنند. بهرمندی از پینگ قوی و اتصال سریع که هر زمان خود اراده کنید می توانید به سرور های قوی متصل شوید.

سرور های رایگان و پریموم

نرم افزار کاملا رایگان و سرور های قوی به کاربران ارائه می دهد، اما گاه خواهان تجربه های سریع تر و قوی تر هستید حتما سرور های پریمیوم را خریداری کنید و از تجربه جدید خود لذت ببرید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار عالی و قابل استفاده می باشد‌.

لینک دانلود فیلتر شکن Neptune VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

24 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago