برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان قوی طاووس Peacock VPN

اطمینان حاصل می کند فعالیت های آنلاین شما ایمن و خصوصی است

هر یک از افراد فعال در دنیای مجازی بخصوص شکبه های اجتماعی به طور معمول ماهانه بیش از 5 یا 6 تا فیلتر شکن عوض می کنند. و معمولا هنگام استفاده بعد از یه مدت دیگر کار نمی کنند. به همین خاطره شما نیازمند یک وی پی ان قدرتمند و قوی هستید. وی پی ان Peacock VPN یک ابزار قدرتمند و سریع است که برای مرور شما مناسب می باشد همچنین برای اجرای بازی های آنلاین و محبوب همچون پابجی و کال آف. وی پی ان قوی طاووس از امنیت فوق العاده قوی برخوردار می باشد.

که هر فردی در هر نقطه از جغرافیا فقط با یک کلیک می تواند متصل شود و مرور امنی را تجربه کند. اتصالات پرسرعت و پایدار را از طریق شبکه سرور بهینه شده این نرم افزار تجربه کنید. از پخش، بازی و دانلود یکپارچه از هر کجای دنیا لذت ببرید. بدون محدودیت و ممنوعیت. هیچ گونه گزارش کاربری را حفظ نمی کند. فعالیت های آنلاین شما فقط برای شما شناخته شده است که نشان دهنده احترام مطلق سازنده ی این نرم افزار به حریم خصوصی کاربر است.

سرور های فعال و قدرتمند

وی پی ان قوی طاووس Peacock VPN در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. یکی از دلایل محبوبیت آن سرور های زیاد و پر سرعت می باشد. یک نرم افزار فعال در ایران می باشد تا شما به آسانی فقط با یک کلیک به تمام سرور های قوی متصل شود. و از دنیای اینترنتی نهایت لذت را ببرند. وی پی ان فعال است و دسترسی راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و می تواند شما را به تجربه های بالاتر از دنیای اینترنتی رهنمایی کند. با استفاده از سرورهای پر سرعت و قوی این VPN می توانید به راحتی از برنامه های رایج استفاده کنید.

مختص و مناسب برای تمامی دستگاه های اندرویدی

اجرای بی عیب و نقص در تمامی دستگاه های اندروید همانند شیائومی، سامسونگ، هواوی. پس بدون هیچ گونه نگرانی این اپلیکیشن را دانلود و در گوشی خود نصب کنید و از سرویس دهی آن بهرمند شوید زیرا که شما لایق بهترین ها هستید. تجربه ی وب گردی و اجرای بازی های آنلاین همانند پابجی و فری فایر، کال آف با این نرم افزار فعال و محبوب.

وی پی ان طاووس متصل به همه اپراتور ها Peacock VPN

یکی از خصوصیات مورد توجه ی وی پی ان طاووس اجرای آن با اپراتور هایی همچون ایرانسل، همراه اول، رایتل، سامانتل، و حتی وای فای. که کاربران در این خصوص نگرانی نداشته باشند و با مشکل مواجه نشوند. سازنده ی نرم افزار تمام تلاش خود را کرده که کاربران مشکلات قطعی و کندی حتی امنیت و سرعت را با فیلتر شکن فعال در ایران Peacock VPN رفع کنند.

فیلم تست +برسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

همان طور که مشاهده کردید فیلتر شکن به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته است. و از سرعت دانلود و آپلود فوق العاده ای برخوردار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Peacock VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

7 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

7 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

14 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

14 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

14 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

15 ساعت ago