دانلود و دریافت وی پی ان قوی ببر سیاه

دانلود و دریافت وی پی ان قوی ببر سیاه

دسترسی به سرور های فوق العاده ی جهانی

امروزه بیشتر افرادی که از دنیای اینترنتی استفاده می کنند نیازمند اپلیکیشنی هستند که بتواند سایت های محدود و خارجی را رفع فیلتر کند. از این رو مردم روی به دانلود نرم افزاری به نام فیلتر شکن آورده اند. بیشتر آن ها می توانند نیار های افراد را از قبیل دسترسی سریع به دنیای اینترنتی را فراهم کنند. وی پی ان قوی ببر سیاه یکی از آن دسته فیلتر شکن های قوی و جدید گوگل پلی به حساب می آید. که کاربران زیادی از سراسر دنیا از آن در مرور خود استفاده می کنند. و توانسته اند مرور قابل اعتماد و جذاب را پیش بگیرند.

دانلود و دریافت وی پی ان قوی ببر سیاه

و با احساس رضایت و خشنودی از داشتن چنین فیلتر شکن قوی توانسته اند آن را به دوستان خود معرفی کنند. با استفاده از فیلتر شکن قوی ببر سیاه دیگر نگران قطعی اتصال و کندی داده ی خود نباشید. از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. تا شما به راحتی در دنیای اینترنتی مرور کنید. و به دور از هیچ گونه نگرانی از نا امنی های اینترنتی با اعتماد کامل در وب سایت های خارجی مرور کنید. لازم به ذکر است شما برای دسترسی‌ راحت تر و به صرفه تر قطعا به این نرم افزار نیاز پیدا خواهید کرد.

فیلتر شکن ببر سیاه یک سرویس VPN قدرتمند

وی پی ان قوی ببر سیاه دارای سرور های بی نهایت قوی و سریع بدون قطعی که شما فقط با یک کلیک می توانید به سرور های مختلف آن دسترسی پیدا کنید. با هر مرور شما شاهد سرعت فوق العاده ی این وی پی ان خواهید شد.

دانلود و دریافت وی پی ان قوی ببر سیاه

امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی

از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار می باشد که شما با اطمینان کامل بتوانید مرور کنید. از اطلاعات شخصی شما در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت می کند و داده های شما را در برابر چشمان کنجکاو محافظت می‌کند. تجربه ی جدید و فوق العاده و جذاب برای شما کاربران یکی از هدف های سازنده ی این نرم افزار به حساب می آید.

ویژگی های کلیدی وی پی ان ببر سیاه

1. رمز نگاری قوی و به صرفه وی پی ان قوی ببر سیاه از رمزنگاری AES-256 برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران استفاده می‌کند، که یکی از قوی‌ترین استانداردهای رمزنگاری در حال حاضر می‌باشد.

2. حفظ حریم خصوصی کاربران این وی پی ان اطلاعات کاربران را در فایل‌های خود نگه‌داری نمی‌کند. و سابقه ی مرور آن ها را حفظ نمی کند. بنابراین حفظ حریم خصوصی کاربران را تامین می‌کند.

3. سرعت و پایداری این اپلیکیشن دارای سرورهای بسیار سریع و پایدار است که اتصال اینترنت را بدون قطعی و با سرعت بالا فراهم می‌کند.

4. پشتیبانی از انواع دستگاه‌ها این سرویس VPN قابلیت نصب و استفاده بر روی انواع دستگاه‌ها از جمله کامپیوترها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را دارا می‌باشد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و آسان می باشد. همچنین با استفاده ی راحت و مردمی توانسته جایگاه خود را در گوگل پلی ارتقا دهد.

لینک دانلود وی پی ان قوی ببر سیاه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *