دانلود و نصب وی پی ان قرقیزیستان

دانلود و نصب وی پی ان قرقیزیستان

با وی پی ان قرقیزستان از حریم خصوصی خود محافظت کنید

دسترسی به سایت ها و محتوای محدود شده یکی‌از نیاز های مهم کاربران دنیای اینترنتی و مجازی می باشد. به همین خاطر افراد زیادی با استفاده از فیلتر شکن به راحتی به سایت های خارجی و داخلی دسترسی پیدا می کنند. وی پی ان قرقیزستان یکی از جدید ترین فیلتر شکن های قدرتمند برای گوشی های اندروید است. به راحتی فقط با یک کلیک می توانید متصل شوید و مرور امن و بی سابقه ای را تجربه کنید. وی پی ان قرقیزستان از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است می‌توانید با استفاده از این نرم افزار به سایت های خارجی و داخلی و همچنین بازی های آنلاین و محبوب دسترسی پیدا کنید.

دانلود و نصب وی پی ان قرقیزیستان

از حریم خصوصی خود محافظت کنید و به اینترنت دسترسی کامل داشته باشید. این VPN با رمزگذاری داده های شما و محافظت از شما در برابر تهدیدات آنلاین، اتصال ایمن را فراهم می کند. با برنامه ما می توانید بلوک ها و محدودیت های وب سایت ها و برنامه ها را دور بزنید. و همچنین بدون محدودیت جغرافیایی از اینترنت استفاده کنید. لازم به ذکر است این فیلتر شکن قابلیت عبور از محدودیت و فیلترینگ سراسری را دارا می باشد.

اتصال سریع و پایدار به سرور های قوی و سریع

این نرم افزار یعنی وی پی ان قرقیزستان اصلا از ساختار پیچیده استفاده نکرده است و آسانی استفاده از آن را به مخاطبین خود هدیه داده است‌. جهت اتصال فقط کافی است روی آن ضربه بزنید و خودکار کافینگ فیلتر شکن که خود دارای سرور های بی شمار می باشد متصل می شود‌. سرعت اتصال و وصل شدن این نرم افزار در کسری از ثانیه است. که شما کاربران بتوانید با نهایت رضایت از آن در کار های روزمره و تماس هایی ویدیویی همچنین وب گردی و بازی های خود لذت ببرید.

دانلود و نصب وی پی ان قرقیزیستان

بروز رسانی سرور های قابل استفاده و قدرتمند

شما می‌تواند خود سرور ها را انتخاب و به آن متصل شوید. یا حتی می توان به صورت خودکار از آن استفاده کرد. این وی پی ان قرقیزستان قابلیت بروز رسانی سرور های خود را دارد به طوری که هر بار که برنامه را باز می کنید لیست سرور ها ، خودکار به روز رسانی می شوند.

توضیحانت بیشتر در مورد وی‌پی ان قرقیزستان

وی پی ان قرقیزستان مناسب برای همه سنین می باشد که به راحتی می توان از آن استفاده کنند‌. شاید یکی از معایب های این فیلتر شکن داشتن تبلغ و اگهی درون برنامه است، که قبل و بعد اتصال به شما نشان داده می شود و در هنگام قطع اتصال دوباره با تبلیغات مواجه می شوید. از مزایای آن بیشتر بگم سادگی و جذاب بودن برنامه است. همچنین برنامه دارای ویژگی تنظیمات می باشد که شامل فعال کردن نمایش سرعت، فعال کردن sniffing، تنظیمات VPN، فعال کردن DNS ، تنظیمات پیشرفته و دیگر ویژگی ها این برنامه محسوب می شوند.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن برتری بالایی نصبت به بقیه فیلتر شکن ها در داخل بازار گوگل پی دارد.

لینک دانلود فیلتر شکن قرقیزستان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *