وی پی ان قدرتمند SATHU VPN + لینک دانلود

وی پی ان قدرتمند SATHU VPN + لینک دانلود

دانلود مستقیم وی پی ان قدرتمند SATHU VPN

نیاز کاربرانی که به دنبال یک فیلتر شکن فوق العاده قدرتمند هستند شاید رایگان بودن و در برخی موارد سرعت بالا در کنار پایداری می باشد. هر کاربری بستگی ه هدفی که دارد ممکن است درخواست های متفاوتی از یک فیلتر شکن داشته باشند. بهترین راه برای درک این موضوع بررسی ویژگی های یک فیلتر شکن است. در صورت تایید آن به عنوان کارآمد می توانید اقدام به دانلود و نصب آن بگیرید. وی پی ان قدرتمند SATHU VPN ابزار رایگان و با سرعتی بالا در اتصال می باشد که کاربران براحتی می توانند روند اتصال به سرور ها را درون آن یاد بگیرند.

وی پی ان قدرتمند SATHU VPN + لینک دانلود

یکی از ویژگی های مهم در این نرم افزار سادگی محیط نرم افزاری است. از این رو افراد برای استفاده از این فیلتر شکن هیچ نیازی به داشتن دانش فنی عمیق درباره فیلتر شکن ها نمی باشند. از این رو میزان رضایت کاربران از محیط نرم افزاری این فیلتر شکن کاملا مورد تایید می باشد تا حد زیادی در این بخش به موفقیت رسیده است. بخش بعدی که یک مزیت درون این نرم افزار به حساب می آید سرعت بالای اتصال است. کاربران با یک لمس بسیار ساده می توانند در سریع ترین زمان به سرور های این فیلتر شکن متصل شوند.

وجود محدودیت زمانی بعد از اتصال به سرورها

یکی از ویژگی‌ های بارز وی پی ان قدرتمند SATHU VPN، وجود محدودیت زمانی بعد از اتصال به سرورهای آن است. این محدودیت زمانی به این معنی است که کاربران پس از اتصال به سرور های فیلتر شکن، امکان استفاده از آن را به مدت محدودی (معمولاً 2 ساعت) دارند. پس از گذشت این بازه زمانی، کاربران برای ادامه استفاده از فیلتر شکن، باید مجدداً به سرور ها متصل شوند. این ویژگی به منظور افزایش امنیت و جلوگیری از سوء استفاده از حساب کاربری در نظر گرفته شده است.

وی پی ان قدرتمند SATHU VPN + لینک دانلود

بررسی و تعریف ویژگی Forward UDP

Forward UDP یکی دیگر از ویژگی‌ های مهم SATHU VPN است. این ویژگی به کاربران امکان می‌ دهد تا ترافیک UDP را از طریق سرورهای فیلتر شکن هدایت کنند. UDP به عنوان یک پروتکل ارتباطی پرکاربرد در برنامه‌ های آنلاین مانند بازی‌ های آنلاین و انتقال ویدئو، اهمیت بالایی دارد. با استفاده از این ویژگی جذاب در SATHU VPN، کاربران می‌ توانند این نوع ترافیک را نیز به صورت ایمن و بدون محدودیت منتقل کنند.

وجود ویژگی آپدیت سرور در وی پی ان قدرتمند SATHU VPN

یکی دیگر از بخش های این نرم افزار که می تواند بسیار مورد تایید باشد وجود ویژگی آپدیت سرور است. این ویژگی به این معنی است که سرور های فیلتر شکن به طور مرتب به روز رسانی می‌ شوند تا بتوانند همواره در برابر تلاش‌ های آتی برای مسدود کردن آن‌ ها مقاومت کنند. این آپدیت‌ ها شامل بهبود امنیت، افزایش سرعت و دسترسی‌ پذیری بیشتر سرور ها می‌باشد. این ویژگی به کاربران اطمینان می‌دهد که این وی پی ان قدرتمند همواره در بهترین حالت ممکن برای استفاده در دسترس خواهد بود.

لینک دانلود فیلتر شکن SATHU VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *