برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نحوه دریافت وی پی ان فعال HTTP IGNIX VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن قدرتمند HTTP IGNIX VPN

یکی از وی پی ان های معروف و کارآمد که می تواند براحتی هر محدودیت دیجیتالی که برای کاربران ایجاد شده است را کنار بزند HTTP IGNIX VPN می باشد. این وی پی ان دارای قدرت بسیار بالایی در اتصال به سریع ترین سرور ها را دارا می باشد. کاربران با این فیلتر شکن قدرتمند براحتی می توانند هر محدودیتی که ایجاد شده است را از بین ببرند. همچنین افراد می توانند با استفاده از آن تمامی وب سایت های خارجی و عربی را از محدودیت های خود خارج سازند. با ارائه سرور های بدون وقفه از طرف این فیلتر شکن به کاربران خود اعتماد آن ها بیش از پیش به این وی پی ان بالاتر رفته است.

یا نگاهی ساده به محیط نرم افزار این وی پی ان براحتی می توانید سادگی آن را ببینید. البته در برخی موارد ممکن است یکسری پیچیدیگی هایی داشته باشد. اما کاربران با چند بار استفاده از آن براحتی می توانند استفاده کردن از آن را به عادت روزانه خود تبدیل کنند. تا بتوانند هر روزه به صفحه های جدید اینترنتی دسترسی پیدا کنند. بدون هیچ محدودیتی برای کاربرانی که رایگان از آن استفاده می کنند خدمات رسانی می کند.و به دلیل محبوبیت در میان کاربران هر روزه به استفاده کنندگان از آن افزوده می شود.

دسترسی به کانال و گروه تلگرامی HTTP IGNIX VPN

با اضافه کردن دو بخش به برنامه خود به کاربران اجازه می دهد که براحتی به گروه و کانال تلگرامی این وی پی ان متصل شوند. این باعث می شود افراد بتوانند براحتی با سازندگان این وی پی ان ارتباط داشته باشند. همچنین می توانند جدید ترین آپدیت ها و همچنین جدید ترین خبرات منتشر شده درباره این وی پی ان را دنبال کنند. می توانند بهترین نسخه ها را در کانال تلگرامی این وی پی ان داشته باشند.

افزایش محدودیت زمانی اتصال

یکی از نقاط ضعف این وی پی ان که می تواند برای برخی از کاربران اذیت کننده باشد محدودیت زمانی درون آن است. این محدودیت زمانی به کاربران اجازه می دهد تا تایم خاصی بتوانند به این وی پی ان متصل شوند. از این رو با ارائه یک روش کاملا موثر افراد می توانند این تایم اتصالی را در این وی پی ان بالاتر ببرند. بعد از اتصال به سرور های قدرتمند این وی پی ان کاربران می توانند به تایم تعیین شده در زیر دکمه اتصال توجه داشته باشند. با کلیک بر روی آن معمولا تبلیغاتی به کاربران نمایش داده می شود. بعد از اتمام تبلیغات تایم اتصالی به سرور های مورد نظر برای کاربران افزایش پیدا می کند.

تست سرعت در دانلود و آپلود + بررسی محیط نرم افزار

این فیلتر شکن دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار مطلوبی می باشد که می تواند برای کاربران کاملا مفید و کارآمد باشد. همچنین دارای محیط نرم افزاری به شدت جذاب و قدرتمندی می باشد. که کاربران براحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. برای دانلود این وی پی ان می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن HTTP IGNIX VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

19 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago