برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

رفع سانسور اینترنتی با YahVPN

اتصال به سرور های قدرتمند و جدید YahVPN

اگر شما یکی از افرادی هستید که به دنبال حفظ حریم اینترنتی خود هستید. و به دنبال یافتن یک فیلترشکن قدرتمند و امن هستید. مطمئناً با نام YahVPN آشنا هستید. این فیلترشکن یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین سرویس‌های VPN در بازار است. که امکان دسترسی به اینترنت بدون محدودیت و فیلترینگ را برای کاربران فراهم می‌کند. این وی پی ان از پروتکل‌های رمزنگاری قوی برای امنیت اطلاعات شما استفاده می‌کند. تا بتواند اتصال شما به اینترنت را بی‌خطر و مخفی نگه دارد. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا به داده‌های حساس خود از هر نقطه‌ای در جهان دسترسی داشته باشید و از امنیت آن‌ها مطمئن باشید.
یکی از مزایای بزرگ این نرم افزار این است. که این سرویس به شما امکان دسترسی به محتواهای محدود شده در کشور خودتان را فراهم می‌کند. با فعال‌سازی این فیلتر شکن، می‌توانید به وب‌سایت‌ها و سرویس‌هایی که به دلایل سیاسی یا دیگر دلایل محدود شده‌اند، دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها بهره‌برداری کنید. علاوه بر این، YahVPN امکان تغییر آی‌پی و موقعیت جغرافیایی شما را فراهم می‌کند تا بتوانید به راحتی به منابع و خدماتی که معمولاً در کشور شما از دسترس می‌رود، دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب می‌توانید به شبکه‌های عمومی و خصوصی دسترسی پیدا کرده و از امنیت آن‌ها مطمئن باشید. از این رو به عنوان وی پی ان فری فایر و سایر گیم های فیلتر شده معرفی شده است.

نمایش اطلاعات دقیق سرور های خود

کاربران بعد از نصب این وی پی ان می توانند براحتی مشاهده کنند که این وی پی ان برای کاربران خود اطلاعات دقیق را ارائه می دهد. افراد با ورود به لیست سرور های این فیلتر شکن می توانند سرعت و پینگ آن ها را مشاهده کنند. همچنین می توانند وضعیت آن را که در چه میزان قدرتی قرار دارد را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهند. یکی دیگر از نکات درباره آن نمایش سرعت دانلود و آپلود سرعت سرور بعد از اتصال به آن است. بصورت کلی افراد براحتی می توانند سرور های این وی پی ان را مورد بررسی قرار دهند.

دارای کلید ریست سرور ها

یکی از ویژگی های دیگر در بخش سرور های این فیلتر شکن گزینه و یا دکمه ریست سرور ها می باشد. کاربران براحتی می توانند سرور های این وی پی ان را ریست کنند. با این کار می توانند سرور های جدید آن را داشته باشند. برخلاف بسیاری از وی پی ان ها لازم آپدیت سرور های آن خروج از برنامه نیست تنها با لمس آن براحتی می توانند سرور های آن را آپدیت کنند.

معرفی شده به عنوان وی پی ان فری فایر

کاربرانی که بخشی از فعالیت روزانه دیجیتالی خود را به بازی های آنلاین اختصاص می دهند. با استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانند با پینگ پایین بازی خود را به پایان برسانند. بصورت کلی افرادی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند آن را به عنوان وی پی ان فری فایر که بسیار جذاب است می شناسند.

لینک دانلود فیلتر شکن YahVPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

9 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

9 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

15 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

15 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

16 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

16 ساعت ago