برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

راه اندازی وی پی ان ضد تحریم Kelid VPN

پر سرعت و عالی

توجه به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران مهم ترین وظیفه ی هر فیلتر شکنی می باشد. امروزه شاهد انتشار وی پی ان ها در گوگل پلی هستیم اما کمتر فیلتر شکنی پیدا می شود که از داده های کاربران محافظت کند. و راه گشای مرور امن و لذت بخش برای افراد باشد. فیلتر شکن Kelid VPN با امنیت و ایمنی ضد نفوذ و همچنین سرعت باور نکردنی و بسیار سریع توانسته خود را در دل کاربران خود جای کند. وی پی ان ضد تحریم و رایگان بدون آگهی و تبلیغات اضافه، سریع و ایمن است. برای اتصال فقط با یک کلیک، به صورت ایمن و ناشناس و با اعتماد کامل در حال مرور اینترنت و شبکه های اجتماعی باشید.

تمام داده های شما توسط پروتکل های امنیتی این برنامه رمزگذاری شده و از طریق یک تونل امن ارسال می شود. تا اشخاص ثالث نتوانند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند. برخلاف سرور های وی پی ان های دیگر، این نرم افزار از مطمئن‌ترین پروتکل‌های رمزگذاری شده از بهترین نوآوری های دنیا استفاده کرده است. بنابراین شما در امان هستید، حتی در هنگام استفاده از WiFi عمومی یا هنگام استفاده از اپراتور های مختلف. برای مخفی کردن هویت و داده های خود به صورت آنلاین می توانید به این اپلیکیشن اعتماد کنید و مرور خاطره انگیز را تجربه کنید.

امنیت جهانی و ضد نفوذ

از خود در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت کنید و داده های خود را رمزگذاری کنید. تا هیچ شخص ثالثی نتواند به حریم خصوصی شما دسترسی پیدا کند و خود را از چشمان کنجکاو دور نگه دارید. برای انجام آن لازم است از این نرم افزار استفاده کنید. زیرا از به روز ترین پروتکل های امنیتی در آن استفاده شده است و هیچ شخصی نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند. از خود و خانواده خود در برابر کلاهبرداران و هکرها محافظت کنید. رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب، توییتر، فیس بوک، اینستا گرام و تلگرام را کنترل کنید و به راحتی در آن ها فعالیت کنید.

وی پی ان ضد تحریم

سازنده ی برنامه تضمین کرده است که این وی پی ان بی نهایت ایمن و در عین حال سریع می باشد. به راحتی از فیلترینگ سایت ها و شکبه های اجتماعی عبور کنید. با نصب آن شما یک وی پی ان ضد تحریم دارید و هر موقع در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید وب گردی کنید.

اجرا بازی های جذاب و خفن با فیلتر شکن Kelid VPN

مختص کاربران گیمر و علاقه مندان به دنیای گیم پلی می باشد. اجرای بازی های روز دنیا مانند پابجی، کال آف دیوتی، کلش، فری فایر، که با قوی ترین پینگ و بدون قطعی می توانید بازی کنید. همچنین فعالیت بی دردسر در شکبه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام. تجربه ی بهتر و جدیدتر با فیلتر شکن Kelid VPN.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید با توجه به ارقام و اعداد سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و عالی است.

لینک دانلود فیلتر شکن Kelid VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

17 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago