برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

وی پی ان شیلد برای اندروید Gamers Shield VPN

دانلود مستقیم وی پی ان شیلد

وی پی ان ها ابزار های قدرتمندی می باشند که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. یکی از فیلتر شکن های قدرتمندی که افراد زیادی از آن استفاده می کنند وی پی ان شیلد برای اندروید Gamers Shield VPN می باشد. این وی پی ان دارای ویژگی های قدرتمندی درون خود می باشد که به بررسی آن ها می پردازیم. با این کار کاربران براحتی می توانند با استفاده از توضیحات کامل درباره این ابزار براحتی می توانند برای نصب و یا عدم نصب این وی پی ان قدرتمند تصمیم بگیرند.

اولین و مهم ترین ویژگی این ابزار که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند ویژگی حجم مناسب آن برای دانلود است. افراد برای دانلود این ابزار قدرتمند نیاز به صبر بالایی ندارند زیرا براحتی می توانند در کم ترین زمان این ابزار را برای خود دانلود و استفاده کنند. همچنین دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد. شیوه استفاده و بکار بردن آن نیز بسیار آسان می باشد. تنها لازمه استفاده از این ابزار برای تمامی افراد در سراسر جهان تنها دانلود و نصب آن می باشد. که در آخر مقاله براحتی می توانید لینک دانلود این ابزار را برای خود داشته باشید.

سپید تست درون برنامه

یکی از ویژگی های قدرتمند دیگر در این ابزار که کاربران زیادی به آن نیاز پیدا می کنند سپید تست می باشد. افراد برای استفاده از این ابزار به بخش پرو نیازی ندارند. از این رو بعد از اتصال به سرور ها می توانند با استفاده از این بخش قدرتمند براحتی سرعت سروری که به آن متصل شده اند را مورد بررسی قرار دهند. این ویژگی برای افرادی که می خواهند هدفمند از سرور ها استفاده کنند بسیار مفید می باشد. زیر با تست سرور مورد نظر در صورت عدم رضایت براحتی می توانند آن را تغییر دهند و به یک سرور قوی تر متصل شوند.

Gamers Shield VPN دارای سرور های مناسب ایران

این وی پی ان دارای سرور های زیادی درون خود می باشد. بعضی از سرور های قدرتمند در این ابزار برای ایرانی ها ایجاد شده اند. از این رو دارای سرعت بالایی می باشند که کاربران ایرانی براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. توجه داشته باشید برای استفاده از این سرور ها افراد نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشند. در ساده ترین حالت و بصورت کاملا رایگان می توانید به جدید ترین سرور های وی پی ان شیلد متصل شوید و از آن ها استفاده کنید.

نتایج بدست آمده از سرعت شیلد VPN

همان طور که اشاره کردیم وی پی ان شیلد دارای سرور های زیادی می باشد. با توجه به بررسی های انجام شده درباره این ابزار دارای سرعتی بالا درون خود می باشد که هر فردی براحتی می تواند از آن ها استفاده کند. این سرور ها تست شده می باشند و با توجه به بررسی های انجام شده از جانب تیم ما براحتی می توانند برای تمامی ایرانی هایی که به دنبال یک وی پی ان قدرتمند می باشند می تواند بسیار مفید باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Gamers Shield VPN

VPN

Recent Posts

لینک دانلود فیلتر شکن ایرانسل AKN VPN

دریافت سریع لینک دانلود فیلتر شکن ایرانسل اپراتور ایرانسل یکی از پرطرفدار ترین اپراتور های…

23 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کوسه + آموزش راه اندازی

آموزش فعال سازی فیلتر شکن کوسه فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می باشند که…

1 روز ago

دانلود و نصب سه ایکس وی پی ان XXX VPN

به حریم خصوصی و قابلیت اطمینان خود اهمیت دهید با استفاده از وی پی ان…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن فعال در سراسر جهان EURO VPN

رایگان و سریع در هر نقطه از جغرافیا معمولا افرادی که از وی پی ان…

2 روز ago

دانلود مستقیم وی پی ان اندونزی Indonesia VPN

فعال سازی وی پی ان اندونزی وی پی ان اندونزی Indonesia VPN یک ابزار کارآمد…

2 روز ago

بروزرسانی فیلتر شکن آمریکا

دریافت بروزرسانی فیلتر شکن آمریکا فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می باشند که کاربران…

2 روز ago