برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم وی پی ان سریع Gittaa VPN

اتصال به جدید ترین سرور های Gittaa VPN

فیلتر شکن های امروزی دارای عملکرد نسبتا خوبی نسبت به فیلتر شکن های قدیمی دارند. بصورت کلی در گذشته کاربران برای پیدا کردن یک فیلتر شکن قدرتمند مجبور بودند از وی پی ان های پولی استفاده کنند. فیلتر شکن Gittaa VPN ابزاری رایگان در دسترس عوم می باشد که کاربران بوسیله آن براحتی می توانند تحریم های ایجاد شده را دور بزنند. این برنامه دارای اطلاعات کمی در گوگل پلی  همچنین سایر منابع می باشد. اما برخلاف این اطلاعات که برای اکثر فیلتر شکن ها جز تئوری نیتسند این وی پی ان به شدت دارای عملکرد خوبی می باشد.

یکی دیگر از دلایل اینکه اطلاعات کمی درباره این وی پی ان در دسترس است انتشار تازه آن است. از این رو این باعث شده است که سازنده این برنامه هنوز اطلاعات گسترده ای را به آن اضافه نکند. محیط نرم افزاری این فیلتر شکن به شدت ساده و قابل درک می باشد. کاربران برای استفاده از آن نیازی به درک و فهم مسائل پیچیده ای مانند تنظیم سرور ها ندارند. زیرا این وی پی ان بصورت اتوماتیک تمامی فعالیت های گفته شده را تنها با یک لمس از جانب کاربران به اتمام می رساند.

مراحل اصلی اتصال به وی پی ان Gittaa VPN

بصورت کلی مراحل اتصال در اکث فیلتر شکن ها مانند یکدیگر می باشد. ولی برای افرادی که قصد دارند مراحل اتصالی این وی پی ان را قبل از نصب یاد بگیرند می تواند مفید باشد. گرچه مراحل پیش رو و گفته شده بسیار آسان می باشد اما می تواند بسیار مفید باشد.

  1. دانلود کردن : کاربران در مرحله اول برای استفاده از این وی پی ان باید آن را دانلود کنند. برای دانلود این وی پی ان باید به منابع معتبری همچون گوگل پلی و یا سایت ما مراجعه کنند. براحتی می توانند آن را دانلود کنند. ناگفته نماند برای دانلود آن از گوگل پلی باید به یک فیلتر شکن دیگر متصل شوید. اما می توانید از سایت در آخر مقاله بدون اتصال به هیچ فیلتر شکنی آن را دانلود و استفاده کنید.

  1. نصب کردن برنامه : در مرحله بعدی کاربران براحتی می توانند آن را نصب کنند. این وی پی ان برای اندروید های 8 به بالا ایجاد شده است. لذا موبایل هایی که از نسخه اندرویدی پایین برنامه ها استفاده می کنند می توانند از این ابزار استفاده کنند.
  2. اتصال به سرور های قدرتمند : در مرحله نهایی کاربران براحتی می توانند با ورود به بخش و لیست سرور ها یکی را انتخاب کنند و به آن متصل شوند. لازم به ذکر است روش اتصال خودکار به سرور ها در این وی پی ان فعال نمی باشد. از این رو این می تواند یکی از نقاط ضعف مهم در این وی پی ان برای استفاده کنندگان باشد.

اجازه تغییر زبان برنامه

این وی پی ان دارای ویژگی تغییر زبان نرم افزار می باشد. کاربران وقتی این وی پی ان را نصب کردند و وارد آن شدند به آن ها چند گزینه برای انتخاب زبان برنامه داده می شود که یکی از آن ها زبان فارسی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Gittaa VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago