برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

اتصال به وی پی ان سریع و پر قدرت Fortress VPN

تجربه ی مرور بی وقفه و آزاد

برای تجربه‌ی وب گردی و گشت و گذار در دنیای اینترنتی نیازمند فیلتر شکن قوی و سریع می باشید. به دلیل محدودیت و فیلترینگ های مختلف روی سایت ها و برنامه های محبوب کاربران به ناچار باید از فیلتر شکن استفاده کنند. تا بتوانند مروری امن و بدون دردسر را تجربه کنند. فیلتر شکن Fortress VPN یک وی پی ان جدید و فوق العاده قوی گوگل پلی به حساب می آید. از امنیت و ایمنی به شدت بالایی برخوردار است. کاربران زیادی از آن استفاده می کنند زیرا هم از لحاض سرعت و هم امنیت جز وی پی ان های بی عیب و نقص می باشد.

یک وی پی ان سریع و پر قدرت است با کاربری آسان است که اتصال اینترنت شما را ایمن و ناشناس می کند. اکنون می توانید از حریم خصوصی خود در هنگام مرور اینترنت محافظت کنید. و نگرانی از نفوذ اشخاص ثالث به اطلاعات خود نداشته باشید.به وب سایت های مسدود شده و شبکه های اجتماعی و بازی های آنلاین روز دنیا دسترسی داشته باشید. و در شبکه های Wi-Fi عمومی صدرصد ایمن بمانید. اگر خواهان مرور امن و بی دردسر هستید بدون شک این وی پی ان یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

به صورت امن و ناشناس وب گردی کنید

بدون شک جز بهترین وی پی ان های ایمن گوگل پلی می باشد. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان در برابر نا امنی های اینترنتی و بد افزارها های موجود در اینترنت. سازنده ی این  اپلیکیشن یک وی پی ان سریع و پر قدرت برای کاربران ارائه داده است. تا فارغ از هر گونه نگرانی به سایت های خارجی و داخلی دسترسی‌ پیدا کنند و امنیتی که برای آن طراحی شده است. از بهترین پرتکل های امنیتی می باشد.

ویژگی های وی پی ان سریع و پر قدرت

امن و ناشناس مرور کنید با رمزگذاری ترافیک اینترنتی شما از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند. و به شما امکان می دهد به صورت آنلاین ناشناس بمانید. همچنین اتصال سریع به سرور های موجود به لطف سرورهای پرسرعت، تجربه اینترنت بدون وقفه را فراهم می کند. یکی از ویژگی های مهم وی پی ان سریع و پر قدرت دسترسی نامحدود آن است تا آنجا که می خواهید در اینترنت گشت و گذار کنید. دسترسی و استفاده آسان به سرعت با یک کلیک متصل شوید و از اینترنت امن لذت ببرید.

سرور های رایگان و پریمیوم Fortress VPN

نرم افزار از سرور های رایگان و سریع برخوردار می باشد همچنین می توانید فقط با یک کلیک مرور سریع را تجربه کنید و‌بازی های مختلف را با آن اجرا کنید. اما افرادی که خواهان تجربه ی بهتر و سرعت بیشتر هستند حتما از سرور های پریمیوم استفاده کنند. زیرا از قدرت و سرعت بیشتری برخوردار است. و شما مرور خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این اپلیکیشن بسیار سریع و قدرتمند می باشد. در هر نقطه ار جغرافیا می توانید از آن استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Fortress VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

9 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

9 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

10 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

10 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

1 روز ago