برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

اتصال به وی پی ان سریع و رایگان ES NET VPN در اندروید

دانلود مستقیم فیلتر شکن ES NET VPN

فیلتر شکن یکی از ابزار های مورد استفاده کاربران اینترنت در کشورهایی که دسترسی به برخی از سایت‌ها و خدمات اینترنتی محدود شده است. از جمله این فیلتر شکن‌ها، ES NET VPN یکی از پر استفاده‌ترین و قدرتمندترین ابزارها در این زمینه است. بصورت کلی یک فیلترشکن قوی و پرسرعت برای عبور از فیلترینگ اینترنت است که به کمک آن کاربران می‌توانند به راحتی به سایت‌ها و خدمات مسدود شده دسترسی پیدا کنند. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا با تغییر IP آنها به سرورهای خارج از کشور وصل شوند و از این طریق اینترنتی آزاد و بدون محدودیت تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این وی پی ان ، پشتیبانی از انواع ورژن های اندرویدی موبایل کاربران است. از آنجایی که این ابزار بر روی نسخه های مختلف اندروید قابل استفاده است، کاربران می‌توانند بر روی تمام ورژن های اندرویدی خود از این فیلترشکن استفاده کنند و از آزادی دسترسی به اینترنت لذت ببرند. از این رو می توانیم نتجه بگیریم که این وی پی ان برای نسخه های قدیمی  اندرویدی نیز کارآمد می باشد. و افراد براحتی می توانند به آن متصل شوند. از لحاظ سرعتی نیز دارای سرعت مطلوب و قدرتمندی می باشد.

بررسی ویژگی Clear data در ES NET VPN

Clear Data یک ویژگی مهم در این وی پی ان است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات محرمانه و داده‌های ذخیره شده در دستگاه خود را پاک کنند. این داده‌ها معمولا شامل اطلاعات ورود به حساب‌ها، تاریخچه مرور وب و سوابق ارتباطات خصوصی کاربر می‌شوند. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند از خطرات امنیتی جلوگیری کنند و اطلاعات حساس خود را از دسترسی دیگران محافظت کنند. همچنین، با پاک کردن داده‌های غیر ضروری، دستگاه شما سریع‌تر عمل خواهد کرد و فضای ذخیره‌سازی آن نیز تمیز و بهینه تر خواهد بود.

معرفی شده به عنوان وی پی ان سریع و رایگان

این وی پی ان برای کاربرانی که از آن استفاده می کنند کاملا رایگان معرفی شده است. افراد می توانند تا انتها بصورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به سرور های این وی پی ان متصل شوند. همچنین به عنوان وی پی ان سریع معرفی شده است. بیشتر کاربرانی که از این نرم افزار استفاده کرده اند نسبت به سرعت آن اطمینان حاصل کرده اند. زیرا بعد از اتصال دارای سرعت بسیار خوبی در دانلود و آپلود می باشد. از این رو به عنوان وی پی ان سریع و رایگان معرفی شده است.

بررسی سایر بخش های درون نرم افزار

  1. Update : کاربرن بوسیله این گزینه می توانند برنامه خود را آپدیت کنند.
  2. Telegram : افرادی که قصد دارند در مورد این وی پی ان اطلاعات بیشتری را کسب کنند و با سازنده و تیم این نرم افزار ارتباط عمیق تری داشته باشند. می توانند عضو کانال و یا گروه تلگرامی این نرم افزار شوند.
  3. Exit : افراد با لمس این گزینه می توانند بصورت کلی از برنامه خارج شوند و فعالیت درون برنامه را کاملا متوقف کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن ES NET VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago