برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان سرور جهانی Quick Link VPN

دسترسی سریع، ایمن و قابل اعتماد به اینترنت در هر زمان

قابل توجه کاربران عزیز استفاده از فیلتر شکن می تواند در سرعت اینترنت موثر واقع گردد. و همچنین به راحتی می توانید سایت های خارجی و داخلی را رفع فیلتر کنید. و آزادانه وب گردی کنید. وی پی ان Quick Link VPN یک نرم افزار جدید و تازه انتشار شده ی گوگل پلی می باشد. که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. می توانید فقط با یک کلیک متصل شوید. وی پی ان سرور جهانی راهی بدون درز و ایمن برای اتصال به اینترنت فراهم می کند و حریم خصوصی و آزادی آنلاین شما را تضمین می کند. چه در خانه باشید، چه در محل کار، یا از Wi-Fi عمومی استفاده کنید.

این اپلیکیشن داده های شما را ایمن نگه می دارد و فعالیت های مرور شما را خصوصی نگه می دارد. دسترسی به سرور های مختلف در سراسر دنیا به شبکه گسترده ای از سرورها در سراسر جهان متصل شوید. و به شما امکان می دهد محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید. و به محتوای هر منطقه دسترسی داشته باشید. افرادی که خواهان تجربه های جدید و فوق العاده هستند قطعا استفاده از این نرم افزار ضروری می باشد.

حفاظت از حریم خصوصی کاربران با پرتکل های جدید

یکی از مهم ترین هدف سازنده ی این نرم افزار رضایت کاربران از برنامه است. به همین خاطر از به روز ترین پروتکل های امنیتی در آن استفاده کرده است. تا کاربران با اطمینان کامل وب گردی کنند و از سایت های خارجی و داخلی گذر کنند. از حریم خصوصی کاربران محافظت کرده و همچون سدی عظیم در برابر نا امنی های اینترنتی استوار مقاومت می کند. و داده های شخصی افراد را از چشمان کنجکاو دور می کند.

وی پی ان سرور جهانی Quick Link VPN

یکی از ویژگی های مهم وی پی ان سرور جهانی اجرای بازی های آنلاین است. علاقه‌مندان به بازی های آنلاین دیگر با پینگ ضعیف و قطعی اتصال خداحافظی کنید. زیرا این وی پی ان از قوی ترین سرور های موجود استفاده کرده است تا با سریع ترین حالت ممکن بازی های آنلاین را اجرا کند و کمکی برای کاربران گیمر باشد.

دسترسی به محتوای جهانی و جذاب

با وی پی ان سرور جهانی از مسدودیت های جغرافیایی عبور کنید و آن ها را دور بزنید و به وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌های پخش جریانی و رسانه‌های اجتماعی همانند فیسبوک، اینستا گرام، تلگرام، واتساپ، از هر کجای دنیا که باشید به آن ها دسترسی داشته باشید و تجربه ی عمیق تر و جدید تر از دنیای اینترنتی داشته باشید.

محیط نرم افزاری ساده و شیک

بعد از نصب و اجرای برنامه می توانید شاهد محیط نرم افزاری جذاب و دلنشین باشید. نحوه ی فعال سازی فیلتر شکن فقط کافی است روی آن کلیک کنید و به سرور های قوی آن دسترسی پیدا کنید.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود نرم افزار بسیار سریع و کاربردی می باشد. و همچنین سرعت فوق العاده سرور های برنامه.

لینک دانلود فیلتر شکن Quick Link VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

19 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago