برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان ستاره XOR VIP VPN

نهایت امنیت آنلاین حفظ حریم خصوصی اینترنت پایدار

از حریم خصوصی خود محافظت کنید و اطلاعات خود را ایمن نگه دارید. زیرا این حق شما است تا مرور امن را در دنیای اینترنتی تجربه کنید. قطعا دسترسی به هر سایتی بدون فیلتر شکن امکان پذیر نمی باشد. وی پی ان XOR VIP VPN یک اپلیکیشن قوی و جذاب است که از امنیت و ایمنی ضد نفوذ برخوردار می باشد. در هر نقطه از جغرافیا که باشید فقط با یک کلیک می توانید متصل شوید و مرور امنی را تجربه کنید. با وی پی ان ستاره دیگر بدون نگرانی و کندی سایت های مورد علاقه ی خود را مرور کنید.

بازی های آنلاین را با بهترین کیفیت و پینگ قوی اجرا کنید. همچنین به سرعت برق در برنامه های شبکه اجتماعی محتوای مورد علاقه ی خود را دانلود و آپلود کنید. از ویژگی های مهم این وی پی ان دسترسی نامحدود به وب سایت ها و رفع انسداد همه برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مسدود شده همچنین می تواند ضعف وای فای را شکست دهید. بدون محدودیت سرعت نیازی به نام نویسی نیست. سرعت و قابلیت اطمینان سرور سریع با وی پی ان ستاره سرعت خود را افزایش دهید.

استفاده آسان و سریع

XOR VIP VPN یک وی پی ان کاربر پسند است. که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. فقط روی هر سرور و اتصالی که می خواهید کلیک کنید سپس روی دکمه Connect کلیک کنید. تا به سرعت به آن وصل شوید و از آن در دنیای اینترنتی استفاده کنید. بدون هیچ گونه کندی و قطعی در بین مرور سایت های خود. بعد از نصب و باز کردن وی پی ان ستاره متوجه ی نام نویسی می شوید. که فقط کافی است اسم هر شخصی را بنوسید و برای پسورد هم می توانید به دلخواه آن را بنوسید. بعد از تکمیل نام نویسی می تواند به راحتی به سرور ها وصل شوید.

سرعت عالی و بدون قطعی

تمامی سرورهای VPN در بهترین کشور های اروپایی و آسیایی قرار دارند و از سرعت و قدرت بالایی برخوردار هستند. هیچ یک از سرویس های این نرم افزار یا وی پی ان از نظر سرعت و کیفیت محدود نیستند. و همه سرویس های با سرعت بالا و بدون وقفه ارائه می شوند. تا شما کاربران به راحتی از آن استفاده کنید.

ویژگی های قابل توجه و مهم فیلتر شکن XOR VIP VPN

اتصال کاملا رایگان و بدون قطعی، اتصال فوری و بدون تاخیر، پینگ فوق العاده مناسب برای بازی های اندروید و آنلاین همانند پابجی و کال آف. با استفاده از وی پی ان ستاره محدودیت های سیاسی را دور بزنید و مروری امن را تجربه کنید. وی پی ان با ایپی ثابت، قابلیت اشتراک وی پی ان برا دوستان خود ‌. امکان استفاده از پروتوکل های پر سرعت نرم افزار. مرور آزاد و به دور از دغدغه ی قطعی و کندی را تجربه کنید.

فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن به شدت قوی و سریع می باشد و از محیط نرم افزاری فوق العاده ای برخوردار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن XOR VIP VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago