دانلود وی پی ان ردنت با لینک مستقیم + بررسی قدرت و سرعت اتصال

دانلود وی پی ان ردنت با لینک مستقیم + بررسی قدرت و سرعت اتصال

استفاده از وی پی ان ردنت بدون ثبت نام

یکی از راه های دور زدن تحریم ها برای استفاده ای آزادانه و بدون محدودیت از اینترنت استفاده از وی پی ان است. فیلتر شکن ردنت بدون ثبت نام تنها پس از نصب برنامه میتوانید از آن بصورت کاملا رایگان استفاده کنید. در ادامه این مقاله به بررسی کامل این فیلتر شکن میپردازیم و آن را از لحاظ سرعت دانلود و همچنین پایداری در اتصال مورد بررسی قرار میدهیم.

دانلود وی پی ان ردنت با لینک مستقیم + بررسی قدرت و سرعت اتصال

عدم نمایش سرور ها در RodNet VPN

اولین نکته ای که قصد دارم به آن اشاره کنم عدم نمایش سرور ها در این وی پی ان است. بسیاری از فیلتر شکن ها به دلیل ایجاد رابط کاربری هرچه ساده تر از نشان دادن سرور ها اجتناب میکنند.

اتصالی ضعیف در وای فای

قدرت این فیلتر شکن در وای فای بسیار ضعیف بوده و طبق بررسی های انجام شده توسط تیم ما پیشنهاد میشود که از وای فای برای استفاده از این فیلتر شکن استفاده نکنید.

دانلود وی پی ان ردنت با لینک مستقیم + بررسی قدرت و سرعت اتصال

وی پی ان ردنت مناسب کدام اپراتور است

طبق گفته سازنده این فیلتر شکن مناسب تمامی اپراتور ها است. اما باتوجه به بررسی عملی توسط تیم ما این فیلتر شکن بهترین عملکرد را در رایتل و همراه اول داشته است. گرچه در اپراتور ایرانسل هم اتصال پایداری داشت منتهی سرعت آن بسیار کم و ناچیز بود.

ساخت فیلتر شکن های زیاد توسط سازنده وی پی ان ردنت

سازنده RodNet VPN به اسم karastm فعالیت بسیار خوبی در خصوص ساخت تحریم شکن در گوگل پلی داشته است. برخی از فیلتر شکن های ساخته شده توسط این شخص عبارت اند از

  1. فیلترشکن قوی و پر سرعت آمریکا
  2. فیلترشکن قوی و پر سرعت آلمان
  3. فیلترشکن قوی و پر سرعت یونان
  4. فیلترشکن قوی و پر سرعت فرانسه

دانلود وی پی ان ردنت با لینک مستقیم + بررسی قدرت و سرعت اتصال

آیا سرعت وی پی ان ردنت جوابگوی نیاز کاربران است ؟ + فیلم تست و بررسی سرعت

در فیلم زیر شما مشاهده میکنید که آیا این فیلتر شکن میتواند عملکرد خوبی را برای شما داشته باشد. پیشنهاد میکنم حتما فیلم زیر را تا آخر مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود آن متوسط به پایین است و سرعت آپلود آن تقریبا صفر است. این فیلتر شکن طبق بررسی های انجام شده نتوانست عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود نشان دهد.

یکی از دلایل این موضوع شاید عدم آپدیت این فیلترشکن توسط سازنده آن باشد. زیرا نمرات آن در گوگل پلی 4.4 از 5 بوده اما نظرات اخیر این فیلتر شکن حاکی از عملکرد نامطلوب آن بوده است که موجب ابراز نارضایتی کاربران شده است.

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “دانلود وی پی ان ردنت با لینک مستقیم + بررسی قدرت و سرعت اتصال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *