برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان درخت سدر Cedar VPN

گشت و گذار در دنیای اینترنتی با سریع ترین روش

برای تجربه ی بهتر و سریع تر در مرور و وب گردی سایت های خارجی و داخلی داشتن فیلتر شکن الزامی می باشد. حال برای تقویت مرور خود و امنیت نیازمند نرم افزار های ضد فیلترینک هستید. وی پی ان Cedar VPN یک نرم افزار جدید گوگل پلی به حساب می آید که از امنیت و ایمنی درجه یک برخودار می باشد. بدون نگرانی با استفاده از وی پی ان درخت سدر در گوگل پلی با خیال راحت برنامه های مورد علاقه ی خود را دانلود و آپلود کنید. بازی های آنلاین را با سرعت بالا اجرا کنید. وی پی ان درخت سدر ناجی شما عزیزان برای تجربه ی بهتر از گوگل و سایت های خارجی و داخلی است.

شامل سرور های قوی و جدید است. این وی پی ان سرورهایی استفاده می کند که توسط ارائه دهندگان اینترنت مورد آزار و اذیت قرار نگرفته اند و ردپایی از IP شما در هیچ کجا باقی نمی گذارند. حریم خصوصی آنلاین شما را تضمین می کند. به شما امکان می دهد به صورت ایمن و خصوصی به وب سایت های محدود شده دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اصلی و مهم

اتصال آسان و سریع فقط با یک کلیک روی آن به سرور های سریع و فوق العاده ایمن وصل شوید. خداحافظی با محدودیت زمانی سرور ها. وی پی ان درخت سدر دارای سرور هایی است که بدون محدودیت زمانی 24 ساعته در حال خدمات رسانی می باشد. پس از مرور خود بدون بازه ی زمانی لذت ببرید و دغدغه ی قطعی سرور ها را نداشته باشید. دسترسی نامحدود با محدودیت های جغرافیایی خداحافظی کنید. با Cedar VPN در هر مکان و هر زمان به وب سایت ها، برنامه ها، رسانه ها و موارد دیگر مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. آزادی واقعی اینترنت را تجربه کنید.

طراحی ساده و خفن وی پی ان درخت سدر Cedar VPN

طراحی فوق العاده خفن و جدید همچنین با رابط کاربر پسند، دسرسی آسان و کاربردی آسان با طراحی تمیز و بدون درهم و برهم لذت ببرید. وی پی ان درخت سدر ترکیبی عالی از عملکرد و سادگی را فراهم می کند. گذاشتن کلیک های اصلی برنامه در بهترن نقاط بک گراند. و بخاطر همین است مناسب تمامی سنین می باشد چون به راستی ساده و کاربردی می باشد.

برخورداری از امنیت درجه یک

به گفته ی سازنده ی نرم افزار اطمینان می دهیم که اتصال اینترنتی شما امن و رمزگذاری شده باقی می ماند. امنیت آنلاین شما اولویت سازنده می باشد. همچنین اتصال قابل اعتماد یکی دیگر از ویژگی های مثبت این وی پی ان می باشد. داشتن چنین نرم افزاری که با آن بتوان محدودیت ها را دور زد همچون یک غنیمت به شمار می آید. پس بعد از دانلود و نصب این نرم افزار حتما به فکر تجربه ی بهتر باشید. و لذت ببرید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این اپلیکیشن به شدت قوی و سریع می باشد. و عملکرد سریع آن توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود کند.

لینک دانلود فیلتر شکن Cedar VPN

VPN

Recent Posts

وی پی ان برای اندروید پایین Mysterium VPN

دسترسی به وی پی ان برای اندروید پایین Mysterium VPN یکی از نیاز های اساسی…

5 ساعت ago

فیلتر شکن قوی واتساپ Kai VPN

فعال سازی و دسترسی به فیلتر شکن قوی واتساپ Kai VPN وی پی ان های…

5 ساعت ago

وی پی ان رایگان و قدرتمند Kama VPN

نحوه دسترسی به وی پی ان رایگان و قدرتمند Kama VPN فیلتر شکن های زیادی…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن ارتباط قوی و سریع GIBRALTAR VPN

یک راه حل قوی و جدید برای حفاظت از حریم خصوصی هر فردی در هر…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان قرقیزیستان

با وی پی ان قرقیزستان از حریم خصوصی خود محافظت کنید دسترسی به سایت ها…

19 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن میلیونی VPN 360

فعال سازی فیلتر شکن میلیونی VPN 360 یکی از نیاز های اساسی کاربران دسترسی به…

1 روز ago