برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان خوب HTTP VPN

در هر نقطه از جغرافیا آنلاین بمانید

در اینترنت به راحتی گشت و گذار کنید، بدون نگرانی و دغدغه. همیشه از شما در برابر هر نوع نا امنی محافظت می شود. برای بهرمندی از این ویژگی دانلود یک وی پی ان خوب الزامی می باشد. وی پی ان HTTP VPN یک سرویس VPN سریع و امن است. که به شما امکان می دهد به صورت ناشناس و پنهان در اینترنت بگردید. و از داده های شخصی خود در برابر نا امنی های اینترنتی و سایت های مخرب محافظت کنید.در هر نقطه از جغرافیا می توانید به سرور های قوی این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید. یک وی پی ان خوب است با وجود سرورها در مکان های مختلف، سرعت مطلوب و اتصال پایدار را همیشه تضمین می کند.

شما می توانید به محتوای جغرافیایی مسدود شده دسترسی داشته باشید و حریم خصوصی خود را بصورت آنلاین حفظ کنید. بهترین گزینه همه جانبه برای رفع مسدودیت وب سایت ها، محافظت از حریم خصوصی و مرور آنلاین به صورت خصوصی با اتصالات نامحدود است. بدون نیاز به ورود، بدون پیکربندی، زمان نامحدود، سرورهای بی نهایت سریع و رایگان. با استفاده از  این اپلیکیشن نامحدود رایگان، همه وب سایت ها و برنامه های محدود شده در کشور شما یا کشور های دیگر را رفع فیلترینگ می کند.

اینترنت و دستگاه خود را ایمن کنید

بهترین و در عین حال جدید ترین سرویس VPN برای اندروید اینترنت شما را ایمن تر و خصوصی تر می کند. ارتباط مستقیمی بین شما و سایتی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید ایجاد می کند. وی پی ان خوب نامحدود رایگان از ترافیک اینترنت شما استفاده می کند. و آن را از طریق سرورهای خود بازنویسی می کند. این اپلیکیشن برای اندروید با استفاده از پروتکل های رمزگذاری داده ها توانسته از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان محافظت کند. شما با استفاده از این اپلیکیشن اینترنت و دستگاه گوشی خود را ایمن کردید.

ویژگی های مثبت وی پی ان خوب HTTP VPN

ضد نفوذ و ایمن برای تمام کاربران است. همچنین رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه های مورد علاقه ی شما به صورت رایگان. نامحدود و رایگان است به گشت و گذار ناشناس با سرعت سریع کمک می کند. وی پی ان خوب از سرور های قوی و سریعی بهرمند است. که شما در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید به راحتی به آن ها متصل شوید. سرورهای جهانی سرعت فوق العاده سریع با اتصالات پایدار.

اتصال به اپراتور های مختلف

دوستانی که به دلیل اپراتور های مختلف مشکل وصل شدن به وی پی ان های خود را دارند. دیگر نگران نباشند زیرا این اپلیکیشن به تمام اپراتور های موجود وصل می شود. قابلیت اتصال یه اپراتور های رایتل، ایرانسل، همراه اول، سامانتل، تالیا، است. تا کاربران در هر کجا هستند بتوانند به آن متصل شوند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن بسیار سریع است. قابلیت دسترسی سریع افراد و اتصال سریع را می توانید تجربه کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن HTTP VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago