اتصال به وی پی ان خارجی GN Tunnel VPN

اتصال به وی پی ان خارجی GN Tunnel VPN

نحوه دانلود وی پی ان خارجی GN Tunnel VPN

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، استفاده از اینترنت برای بسیاری از مردم به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. اما در بسیاری از کشورها، دولت ها و سازمان های دیگر، از فیلترینگ برای محدود کردن دسترسی به برخی از وبسایت ها و خدمات اینترنتی استفاده می کنند. این موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال راه حل هایی برای دور زدن این فیلترینگ باشند. یکی از راه حل هایی که برای دسترسی به اینترنت بدون محدودیت استفاده می شود، استفاده از فیلتر شکن های خارجی می باشد. یکی از این فیلتر شکن ها که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است، GN Tunnel VPN است. این فیلتر شکن یک ابزار قدرتمند برای ایجاد اتصال امن و رمزنگاری شده به اینترنت می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از دسترسی به وبسایت ها و خدمات مورد نیاز خود برخوردار شوند.

اتصال به وی پی ان خارجی GN Tunnel VPN

این وی پی ان خارجی این امکان را فراهم می کند که کاربران به صورت ناشناس و بدون اینکه هویت و فعالیت های آنان شناسایی شود، به اینترنت متصل شوند. همچنین، این فیلتر شکن قابلیت تغییر آی پی و مکان جغرافیایی را نیز دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی به محتوای غیر قابل دسترسی در کشور خود دسترسی پیدا کنند.

لازمه اتصال به GN Tunnel VPN

کاربران برای استفاده از این وی پی ان باید درون آن ثبت نام کند. با این کار می توانند از تمامی خدمات این وی پی ان بهره مند شوند. این ویژگی باعث می شود کاربران براحتی بتوانند بعد از طی کردن این مراحل به سرور های این نرم افزار متصل شوند. بصورت کلی دو مرحله برای ثبت نام درون این فیلتر شکن نیاز است که به شرح زیر می باشد :

  1. نام : افراد در ابتدا باید یک نام به انگلیسی برای خود در این نرم افزار انتخاب کنند. توجه داشته باشید نامی که انتخاب می کنید بیشتر از 4 نویسه داشته باشد و از سمبل و ایموجی ها درون آن استفاده نشود.
  2. رمز : یکی دیگر از لازمه های طی کردن مراحل ثبت نام ایجاد یک رمز عبور قدرتمند است. لازم به ذکر است رمز انتخابی از جانب شما باید بیشتر از 6 نویسه داشته باشد.

اتصال به وی پی ان خارجی GN Tunnel VPN

همان طور که توجه داشتید برای ثبت نام درون این فیلتر شکن نیازی به ثبت ایمیل نمی باشد و کاربران تنها با ایجاد این دو مرحله می توانند به سرور های این وی پی ان متصل شوند.

دارای سرور های قدرتمند کانادا و فنلاند

بصورت کلی سرور های درون این وی پی ان به سه دسته تقسیم شده اند. که دوتا از آن کانادا و فنلاند را در برگرفته اند. توجه داشته باشید این دو بخش از لیست سرور های این وی پی ان می باشد. درون هر یک از این سه دسته سرور های اختصاصی زیادی موجود است که کاربران براحتی می توانند به آن ها متصل شوند. این سرور ها کاملا رایگان برای کاربرانی که قصد دارند از آن ها استفاده کنند در نظر گرفته شده اند.

لینک دانلود فیلتر شکن GN Tunnel VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *