برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان جهانی BULL VPN

روش فعال سازی‌ فیلتر شکن

امروزه بیشتر سایت های خارجی و داخلی محدود می باشند و کاربران برای دسترسی به آن ها باید از فیلتر شکن قوی و سریع استفاده کنند. لیکن فیلتر شکن BULL VPN یکی از آن وی پی ان های قوی و بی نقص می باشد که به راحتی می توانید در سایت های خارجی مرور کنید. از امنیت و ایمنی به شدت قوی برخوردار می باشد. اجرای برنامه های روز دنیا و شبکه های اجتماعی و پلتفرم های ویدیویی همانند نتفلیکس با کیفیت بی نهایت عالی و 4k که از آن نهایت لذت را برده باشید. امروزه کاربران به دنبالی فیلتر شکن امن و قابل اعتماد می گردنند. بتواند سرور های رایگان را در اختیار کاربران قرار دهد. تا بتوانند بدون دردسر در وب سایت ها مرور کنند.

این وی پی ان یک نرم افزار امن سریع و قابل اعتماد می باشد که خدمات رسانی آن به کاربران نا محدود می باشد. یک وی پی ان جهانی می باشد که جز جدید ترین وی پی ان های بازار گوگل پلی محسوب می شود. افرادی که به دنبال فیلتر شکن نامحدود و رایگان می گردند، و همچنین فیلتر شکنی در سطح جهانی می خواهند قطعا این اپلیکیشن جز بهترین انتخاب‌ های شما کاربران عزیز قرار می گیرد. رایگان برای همیشه و بدون محدودیت اپلیکیشن کاملا رایگان است. و تمام خدمات خود را بدون هیچ محدودیتی ارائه می دهد.

دسترسی جهانی بدون محدودیت

به گفته ی سازنده ی این نرم افزار امنیت آنلاین شما اولویت آنها به حساب می آید. این فیلتر شکن توانسته ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری کند. و داده و اطلاعات شخصی کاربران را در برابر نا امنی های اینترنتی و ردیابی شخص ثالث ایمن نگه می دارد. با آگاهی از اینکه حریم خصوصی شما محافظت می شود، وب را با خیال راحت مرور کنید. و از تجربه ی به دست آمده لذت ببرید، مروری بهتر و آسان تر با فیلتر شکن را تجربه کنید و داده های خود را از چشمان کنجکاو دور کنید.

ویژگی های مهم اپلیکیشن BULL VPN

دسترسی به تمامی سرور های قوی این اپلیکیشن در هر نقطه از جقرافیا. با استفاده از چنین نرم افزار بی نقصی با خیال راحت در هر نقطه که هستید حتی زمانی که در کافه، محل کار، یا هر جای دیگری که در آن قرار داشته باشید به راحتی می توانید با استفاده از وی پی ان جهانی به سرور های موجود وصل شوید و به مرور خود در دنیای اینترنتی بپردازید.

دسترسی به سرور های قوی در هر نقطه از جغرافیا

از هر کجای دنیا به وب سایت ها و خدمات مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. به شما کمک می کند محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید و از محتوایی که ممکن است در منطقه شما مسدود شده است لذت ببرید. بی شک یکی از نرم افزار های کاربردی و جذاب گوگل پلی است اگر می خواهید از اینترنت تجربه ی بهتر داشته باشید این نرم افزار به شما پیشنهاد می شود.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار کاربردی و سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن BULL VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago