برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

روش اتصال به فیلتر شکن فعال ShieldGuard VPN

حفاظت از حریم خصوصی+ امنیت فوق العاده

در عصر دیجیتالی این دنیا، جایی که در آن حریم خصوصی یک گنج نایاب است. و هر یک از ما یک محافظ و نگهبان نیاز داریم که بتواند از داده های شخصی ما محافظت کند. در این حیث فیلتر شکن ShieldGuard VPN یک محافظ و نگهبان برای سرور های شخصی شما می باشد. کاربرانی که به شدت روی حریم خصوصی و داده های شخصی خود حساس هستند. حتما این نرم افزار نیازشان می شود‌. زیرا با امنیتی که برای اطلاعات مهم کاربران فراهم کرده. جز فیلتر شکن های محبوب و کارآمد می باشد.

عدم ورود به سیستم بدون هیچ گونه نگرانی و با امنیت کامل وب گردی کنید. و از دنیای اینترنتی لذت ببرید. در کنار امنیتی که این اپلیکیشن دارد، سرعت آن نیز مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که بعد از اتصال دیگر سرور قطع نمی شود و با خیال آسوده وب گردی می کنید‌. داشتن چنین وی پی انی برای هر یک از ما ضروری می باشد. سادگی و جذاب بودن نرم افزار یک از عامل های محبوب بودن آن نیز هست. شیلد وی پی ان پنجره ای به روی آزادی وب گردی.

اتصال به Wi-Fi عمومی با فیلتر شکن شیلد وی پی ان

این نرم افزار داده های شما را ایمن نگه می دارد و از هویت شما در برابر اشخاص ثالث محافظت می کند. دسترسی به همه سایت های خارجی که به دلایلی مختلف مسدود شده اند دسترسی پیدا کنید. سرعت اتصال و پایداری آن به شدت مهم و کاربر پسند می باشد. به راحتی به فیلتر شکن وصل شوید تنها با یک کلیک.

دسترسی به سرور های کره

داشتن بیش از ده سرور کره که می توانید به هر یک از آن ها وصل شوید و از مرور خود لذت ببرید. باز کردن هر نوع سایت مسدود. و اجرای بهترین بازی های روز دنیا. همچنین از سرور های تایلند و ترکیه نیز برخوردار می باشد. در کل سرور های سریعی هستند و هیچ گونه قطعی در وسط وب گردی خود تجربه نمی کنید. اعتماد کنید تا با این وی پی ان به دنیایی فراتر از لذت دست پیدا کنید.

خدمات انحصاری از هر نقطه جهان با فیلتر شکن ShieldGuard VPN

این نرم افزار با در اختیار داشتن سرور های فوق العاده سریع توانسته است. در خارج از کشور نیز کاربران زیادی را مجذوب خود کند. با دانلو و نصب این اپلیکیشن دیگر نگران موقعیت جغرافیای خود نباشید. و با خیال راحت از خدمات این فیلتر شکن استفاده کنید‌. یک رابط کاربری آسان برای استفاده، انتخاب مناسبی برای همه افرادی است که به دنبال راه حل های مطمئن و موثر VPN هستند. این وی پی ان با بارگیری بیش از 100 هزار توانسته خود را در جایگاه برتر قرار دهد.

مشاهده فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که در فیلم پیدا است این نرم افزار به شدت سریع و پر سرعت است. که به راحتی فقط با یک کلیک فیلتر شکن روشن می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن ShieldGuard VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

8 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

8 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

14 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

15 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

15 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

15 ساعت ago