دانلود وی پی ان جدید کیوی avo VPN

دانلود وی پی ان جدید کیوی avo VPN

راه اندازی آسان و سریع همچنین دسترسی به سایت های خارجی

دیگر برای اجرای بازی های آنلاین و محبوب نیازی به دانلود وی پی ان های مختلف نیست. یک بار برای همیشه با استفاده از فیلتر شکنی که تیم ما معرفی کرده اند دسترسی سریعی داشته باشید. وی پی ان avo VPN یکی از جدید ترین اپلیکیشن های گوگل پلی است که از امنیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. وی پی ان جدید کیوی جز فعال ترین و در عین حال ایمن ترین وی‌پی ان های می باشد. در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید فقط با یک کلیک به سرور های رایگان آن متصل شوید و مرور خود را شروع کنید.

دانلود وی پی ان جدید کیوی avo VPN

سازنده ی این نرم افزار حریم خصوصی و امنیت کاربران خود را در اولویت قرار می دهد. فناوری رمزگذاری پیشرفته این نرم افزار تضمین می کند که تمام داده های منتقل شده از طریق VPN به طور کامل محافظت می شود. و از آن در برابر چشمان کنجکاو و تهدیدات احتمالی محافظت می کند. چه در حال دسترسی به شبکه‌های Wi-Fi عمومی، انجام تراکنش‌های آنلاین یا صرفاً مرور وب باشید. avo VPN اتصال شما را رمزگذاری می‌کند.

دسترسی به سایت های مسدود شده و فیلتر

با دور زدن محدودیت های اینترنتی و فیلتر شدن سایت ها به دلایل مختلف می توانید به آزادی ای که برای وب گردی می خواستید دست پیدا کنید. وی پی ان جدید کیوی می تواند به خواسته های شما پاسخ بدهد در هر کجا که باشید. حتی هر نقطه ای از جغرافیا که باشید می تواند به نیاز های شما پاسخ بدهد. اگر می خواهید از وب گردی لذت ببرید و به راحتی بازی های فیلتر را اجرا کند. حتما avo VPN را در گوشی شخصی خود داشته باشید. تا با دنیایی از آزادی وب گردی آشنا شوید. مرور خود را ارتقا دهید زیرا بهتر می توانید از دنیای اینترنتی استفاده کنید.

دانلود وی پی ان جدید کیوی avo VPN

ویژگی های ساده و کلیدی نرم افزار avo VPN

وب گردی امن، همان طور که از نامش پیدا است رابطه ی یک سپر امنیتی با اینترنت را بیان می کند و حفاظت از داده های شخصی شما در برابر نا امنی های اینترنتی. هر چقدر امنیت وی پی ان بالاتر باشد با اطمینان کامل تری به وب گردی خود می پردازید. پس با خیال راحت به مرور خود در سایت های فیلترینگ ادامه دهید.

بک گراند زیبا و طراحی منحصر به فرد

ساختار داخلی وی‌پی ان جدید کیوی به شدت مورد پسند می باشد. استفاده از کلید های برنامه بهترین جای ممکن. همچنین برای وصل شدن فقط کافی است روی آن کلیک کنید تا به سرور های قوی این فیلتر شکن وصل شوید. همچنین به‌طور خودکار به سرور VPN متصل شود و از محافظت مداوم و حفظ حریم خصوصی اطمینان حاصل کنید.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید این نرم افزار به شدت سریع و مورد پسند می باشد. داشتن سرور های سریع و سرعت دانلود و اپلود فوق العاده به همین خاطر است که بیشتر کاربران از آن رضایت دارند.

لینک دانلود فیلتر شکن avo VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *