برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود و نصب وی پی ان جدید و کاربردی Tarot VPN

امنیت آنلاین خود را بدون زحمت افزایش دهید

هر فردی برای ارتقای سطح کیفیت وب گردی خود به فیلتر شکن قوی نیاز پیدا خواهد کرد. در هر نقطه و هر مکان جغرافیایی به فیلتر شکن نیاز پیدا خواهند کرد. تا بتوانند با خیال راحت مرور کنند و وب گردی امنی را تجربه کنند. وی پی ان Tarot VPN یکی از جدید ترین نرم افزار های گوگل پلی می باشد که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. با سرعت بالا و اتصال سریع می توانید به راحتی به سرور های قوی و سریع وی پی ان جدید و کاربردی متصل شوید.

با وی پی ان جدید و کاربردی قابل اعتماد برای دسترسی آنلاین امن و خصوصی، اینترنت را مانند قبل تجربه کنید. چه در خانه، چه در محل کار یا در Wi-Fi عمومی مرور کنید. تاروت VPN تضمین می کند که اطلاعات شخصی شما محافظت می شود و فعالیت های آنلاین شما خصوصی باقی می ماند. به شبکه ای جامع از سرورها در سراسر جهان دسترسی داشته باشید و در هر کجا که هستید یک اتصال سریع و پایدار را برای شما فراهم می کند.

از امنیت آنلاین لذت ببرید و مرور ایمن را تجربه کنید

در دنیای اینترنتی مهم ترین عمال امنیت است. امنیت آنلاین خود را کنترل کنید و از امکانات بی پایان با Tarot VPN لذت ببرید. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و همچنین داده های شخصی آنان. قابل ذکر است بعد از مرور سایت های مورد علاقه ی خود هیچ داده ای یا سابقه ای از شما ذخیره نمی شود. پس با خیال آسوده وب گردی کنید. اکنون نصب کنید تا از زندگی دیجیتالی و مجازی خود محافظت کنید. سازنده ی این نرم افزار امنیت و ایمنی اطلاعات کاربران را مرود توجه ی خود قرار داده است.

ویژگی های مثب و منفی وی پی ان جدید و کاربردی Tarot VPN

از ویژگی های مثبت وی پی ان جدید و کاربردی اجرای بی عیب و نقص شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام، یوتیوب، واتساپ، تویتر، فیسبوک، علاوه به دلیل اینکه نرم افزار مختص گیم پلی می باشد بازی های آنلاین را به راحتی اجرا می کند و از پینگ بالایی برخوردار می باشد. بازی هایی همچون پابجی، کال آف، کلش، فری فایر. این وی پی ان بی‌نهایت کامل و بی نقص می باشد از هر نظر. از ویژگی های منفی به گفته سازندگان این وی پی ان به دلیل سیاست های پلیس امنیتی، این سرویس در بلاروس، چین، عربستان سعودی، عمان، پاکستان، قطر و کانادا قابل استفاده نیست. ما از هر ناراحتی پدید آمده پوزش می طلبند.

سادگی و محیط نرم افزاری جذاب

کار با وی پی ان جدید و کاربردی بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که فقط با یک کلیک وصل می شوید. و از محیط نرم افزاری بسیار جذابی برخوردار می باشد. که توانسته کاربران زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود کند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این اپلیکیشن بسیار مفید می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Tarot VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago