برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان جدید و فعال Freedom VPN

آزادی بیشتر و دسترسی به سایت های محدود

معمولا بیشتر سایت های اینترنتی بنا بر دلایل سیاسی مسدود یا محدود شده اند. به همین دلیل کاربران زیادی از این وضعیت ناراضی هستند. حتی شبکه های اجتماعی که مخاطبین زیادی دارند نیز به خاطر همین مسائل فیلترینگ شده اند. اما خوش بختانه با داشتن فیلتر شکن قوی می توانید از تمام این محدودیت ها عبور کنید. و مروری امن و سریع را برای خود انتخاب کنید. فیلتر شکن Freedom VPN یکی از وی پی ان های به شدت قوی و کاربردی برای رفع فیلترینگ سایت های مختلف داخلی یا خارجی. دیگر با محدودیت شبکه های اجتماعی خداحافظی کنید. زیرا هنگام اتصال به سرور های قوی نرم افزار به راحتی می توانید در اینستاگرام، واتساپ، تلگرام گشت و گذار کنید و به فعالیت خود ادامه دهید.

از مرور ایمن، خصوصی و بدون محدودیت از هر کجای دنیا لذت ببرید. وی پی ان جدید و فعال با رمزگذاری سطح بالا، سرورهای سریع و رابط کاربری آسان، در سرتاسر دنیا را تضمین می کند. که فعالیت های آنلاین شما ناشناس و محافظت می شود. محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید و به محتوای مورد علاقه خود یکپارچه دسترسی پیدا کنید. برای مرور خود ارزش قائل باشید به طوری که هنگام مرور از بهترین وی پی ان های حال حاضر استفاده کنید.

امن و رمزگذاری شده

مهم ترین ویژگی هر فیلتر شکنی استفاده از امنیت تخصصی و کارآمد می باشد. تا کاربران به راحتی و با اعتماد کامل مرور کنند و از گشت و گذار خود لذت ببرند. سازنده ی وی پی ان فعال تضمین کرده اطلاعات شخصی و اطلاعات پرداخت شما کاملاً بی خطر خواهد بود. و از مطمئن ترین روش های رمزگذاری و محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز استفاده کرده است. هیچ شخصی نمی تواند به اطلاعات و داده های مهم کاربران دسترسی داشته باشد.

وی پی ان جدید و  فعال و متصل

شامل سرور های قوی از سرتاسر دنیا که هر کدام از قدرت اتصال فوق العاده ای برخوردار می باشند. یعنی شما بعد از نصب و‌ اجرای برنامه فقط با یک کلیک می تواند متصل شوید. با استفاده از این سرور ها می توانید به هر سایتی دسترسی پیدا کنید. و هر در هر شبکه اجتماعی فعالیت کنید. با نصب این نرم افزار شما یک وی پی ان جدید و فعال در گوشی خود دارید که در تمام نقاط جغرافیایی قابل اتصال می باشد.

سرور های رایگان فیلتر شکن Freedom VPN

وی پی ان برای اندروید شما را با سرعت توربو به سرورهای وی پی ان اینترنت در سراسر جهان متصل می کند. هیچ مشکلی در راه اندازی وی پی ان وجود ندارد فقط با یک کلیک، و شما به سایت های مسدود دسترسی پیدا می کنید. نگران نباشید، تمام سابقه و فعالیت شما بی خطر و ناشناس خواهد بود. و با خیال راحت به مرور خود در شکبه های اجتماعی و سایت های خارجی ادامه دهید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود وی پی ان فعال بسیار قوی و سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Freedom VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago