برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان جدید لیمو Lemon VPN

بررسی و تحلیل سرور های قوی وی پی ان Lemon VPN

هر شخصی در هر نقطه از جغرافیا برای دسترسی راحت به سرور های مورد علاقه ی خود داشتن فیلتر شکن قوی و جدید روی به دانلود وی پی ان های مختلف آورده اند. وی پی ان Lemon VPN یک نرم افزار جدید و قوی است که اینترنت شما با این نرم افزار از امنیت و ایمنی خارق العاده ای برخوردار می باشد. قابل استفاده برای تمامی اپراتور های تلفن مانند همراه اول، رایتل، ایرانسل، سامانتل. همچنین طراحی جدید و کاربر پسند این اپلیکیشن به شدت فوق العاده می باشد. وی پی ان جدید لیمو برای شما بهترین نرم افزار برای رفع فیلترینگ می باشد.

بعد از نصب، وی پی ان جدید لیمو را باز کنید و با انگشتتان دکمه اتصال دکمه دایره‌ای وسط تصویر را لمس کنید. و به راحتی و آسان ترین روش به آن متصل شوید. و از سرور های قوی و رایگان برخوردار باشید. ویژگی برتر این وی پی ان این است که بر روی تمامی اپراتورها مانند همراه اول، ایرانسل، مخابرات، اینترنت خانگی، شاتل، رایتل، زیتل، آسیاتک و باقی اپراتورهای همراه و خانگی می تواند متصل شود. پس شما یک فیلتر شکن کاربردی در گوشی خود دارید.

حفاظت از حریم خصوصی و داده های شخصی افراد

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب وی پی ان جدید لیمو از جانب افراد زیاد. امنیتی است که به کاربران خود هدیه داده است. سازنده ی این وی پی ان از به روز ترین پروتکل های بروز جهان در امنیت فیلتر شکن خود استفاده کرده است. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و داده های با ارزش آن ها مهم ترین هدف سازنده ی این نرم افزار به حساب می آید. پس کاربرانی که به دنبال نرم افزار ایمن هستند بهترین انتخاب‌ برای این افراد فیلتر شکن Lemon VPN می باشد.

اتصال سریع با اپراتور های مختلف با فیلتر شکن

یکی دیگر از ویژگی های مهم وی پی ان لیمو اتصال سریع آن به اپراتور های مختلف می باشد. دوستانی که به دنبال فیلتر شکن شاتل هستند برای حل مشکل خود از وی پی ان Lemon VPN استفاده کنند. اتصال سرور های قویی با اپراتور های همراه اول، رایتل، ایرانسل، سامانتل شاتل. پس افرادی که این اپلیکیشن را نصب می کنند به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. فقط با یک کلیک به آن متصل شوید و مروری امن و سریع را تجربه کنید.

رفع فیلترینگ شبکه های اجتماعی Lemon VPN

بی شک یکی از تفریخ های مجازی گشت و گذار در شکبه های اجتماعی می باشد‌. اشتراک گذاری عکس و فیلم های خود و دانلود و آپلود سایر رسانه های خود و دیگران. اما به دلیل فیلترینگ این برنامه از جمله اینستا گرام، تلگرام، یوتیوب استفاده از وی پی ان Lemon VPN یکی از نیاز های کاربران به شمار می آید. پس به راحتی در دنیای اینترنتی مرور کنید و از بازی های روز دنیا و شبکه های اجتماعی لذت ببرید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان به شدت قوی و سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Lemon VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

24 ساعت ago