برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان جادویی Magic Fast VPN

فناوی پیشرفته و جدید برای وب گردی شما

دسترسی به سایت های مختلف نیازمند فیلتر شکن قوی و جدید می باشد. به همین دلیل افراد زیادی از وی پی ان های گوگل پلی برای استفاده از وب سایت های مختلف استفاده می کنند. وی پی ان Magic Fast VPN یک نرم افزار به شدت سریع و ایمن برای دسترسی راحت تر به وب سایت های خارجی و داخلی. از این رو وی پی ان جادویی محسوب می شود. که باعث شده کاربران زیادی از دنیای اینترنتی لذت ببرند و دسترسی راحت به وب سایت ها و شبکه های اجتماعی داشته باشند. لیکن اگر برای مرور خود ارزش قائل هستید با نصب این اپلیکیشن می توانید از ادامه ی مسیر خود در هر نقطه از دنیا لذت ببرید.

امنیت و حریم خصوصی آنلاین را با با این نرم افزار تجربه کنید. با ترکیب یکپارچه فناوری پیشرفته با طراحی چشم گیر و ساده و جذاب، مجموعه ای جامع از ویژگی ها را برای محافظت از فعالیت های آنلاین شما مانند قبل ارائه می دهد. خواه برای دسترسی راحت و آسان نیازمند چنین نرم افزاری می باشید. فقط کافی است آن را از لینکی که پایین قرار داده شده است دانلود کنید.

فیلتر شکن دفاعی در برابر نا امنی های اینترنتی

بدون شک هر یک از کاربران به دنبال مرور امن و سریع هستند. امنیتی که بتواند از آن ها در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت کند. و سرعتی که کاربران بتوانند با آن محتوای خود را دانلود و آپلود کنند. محافظت بی نظیر در برابر تهدیدات سایبری و نقض حریم خصوصی کاربران ارائه می دهد. با پروتکل های رمزگذاری پیشرفته و سرورهای وی‌ پی ان جادویی ایمن که به صورت استراتژیک در سراسر جهان قرار دارند. این اپلیکیشن تضمین می کند که اتصال اینترنت شما در برابر چشمان کنجکاو، هکرها و سایر سایت های مخرب محافظت می شود.

تند و تیز همچون وی پی ان جادویی Magic Fast VPN

قابلیت اطمینان و سرعت اتصالات سریع را تجربه کنید. و از مرور، پخش جریانی و بارگیری یکپارچه فعالیت‌ها بدون به خطر انداختن امنیت یا حریم خصوصی خود اطمینان حاصل کنید. چه در خانه باشید، چه در دفتر کار یا در حال حرکت، وی پی ان جادویی شما را با خیال راحت آنلاین نگه می دارد. شما در هر نقطه از جغرافیا قرار داشته باشید به راحتی فقط با یک کلیک به سرور مورد علاقه ی خود متصل می شوید.

سرور های رایگان و پریمیوم

اول اینکه نرم افزار از سرور های رایگان برخوردار می باشد. و شما می‌توانید با استفاده از این سرور ها مرور خود را در دنیای اینترنتی شروع کنید. و نتیجه‌ی قابل قبولی را از آن دریافت کنید. اما افرادی که خواهان تجربه های بهتر و سریع هستند. می توانند از سرور های پریمیوم استفاده کنند. و قطعا از سرور های رایگان بهتر هستند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

 

هما

ن طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و کاربردی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Magic Fast VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

19 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago