برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

وی پی ان تیز و سریع HighMax VPN + آموزش راه اندازی

دانلود مستقیم وی پی ان تیز و سریع HighMax VPN

استفاده از فیلترشکن‌ ها همیشه یکی از مهم‌ ترین نیاز های کاربران اینترنت در ایران بوده است. فیلترینگ گسترده و دائمی محتوای آنلاین در کشور ما، سبب شده تا بسیاری از کاربران برای دسترسی به محتوای مورد نیاز خود ناچار به استفاده از ابزار های دور زدن فیلترینگ باشند. در همین راستا، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدار ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار ایران، HighMax VPN است. این نرم افزار براحتی اتصال را به سرور های قوی فراهم می آورد. تا کاربران در کمترین زمان از این محدودیت های ایجاد شده نجات یابند.

وی پی ان تیز و سریع یک سرویس VPN قدرتمند و امن است که برای کاربران ایرانی طراحی و توسعه یافته است. این فیلترشکن با ارائه سرور های متعدد در سراسر دنیا، به کاربران امکان دسترسی آزاد و بدون محدودیت به محتوای آنلاین را می‌دهد. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این فیلتر شکن قوی، سرعت بالای اتصال و انتقال داده است. این فیلترشکن با بهینه‌ سازی زیر ساخت‌ های خود، امکان دسترسی سریع و روان به محتوای آنلاین را برای کاربران فراهم می‌ آورد. این ویژگی به‌ ویژه در زمینه استریم ویدئو و بازی‌ های آنلاین بسیار حائز اهمیت است و سبب می‌ شود تا کاربران بتوانند به‌ راحتی از این امکانات لذت ببرند.

با یک کلیک سرعت سرور های HighMax VPN مشاهده کن!

یکی از ویژگی‌ های برجسته این وی پی ان تیز و سریع ، سپید تست درون آن است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که آزمایش‌ های مختلفی را بر روی فیلترشکن انجام دهند و از عملکرد و امنیت آن اطمینان حاصل کنند. سپیدتست درون، به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت مستقیم با سرور‌های این فیلترشکن ارتباط برقرار کرده و عملکرد آن را بررسی نمایند. بصورت کلی مزیت های زیر را به همراه دارد :

  • افزایش امنیت : با استفاده از سپید تست درون، کاربران می‌ توانند میزان امنیت و حفاظت فیلترشکن را مورد ارزیابی قرار دهند. و از عملکرد مطلوب آن اطمینان حاصل کنند.
  • بهبود سرعت : این ویژگی به کاربران امکان می‌ دهد تا میزان سرعت اتصال به سرور‌ های این وی پی ان را بررسی کرده و در صورت نیاز، تنظیمات مربوطه را اعمال نمایند. یا اقدام به تغییر سرور به یک سرور قوی تر کنند.

  • افزایش اطمینان : با استفاده از سپیدتست درون، کاربران می‌ توانند به میزان قابل‌ اعتماد بودن این فیلترشکن پی ببرند. و با خیال آسوده از آن استفاده کنند.
  • شفافیت عملکرد : این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم با سرور‌های این فیلتر شکن قوی تعامل داشته و از نحوه عملکرد آن آگاه شوند.

تست و بررسی سرعت وی پی ان تیز و سریع

این وی پی ان دارای سرعت بالایی درون خود می باشد. از این رو کاربران با استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانند محتوای اینترنتی خود را در هر فضای آپلود و یا دانلود کنند. پیشنهاد می شود با استفاده از لیک زیر اقدام به دانلود این فیلتر شکن بگیرید.

لینک دانلو فیلتر شکن HighMax VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

11 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

11 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

17 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

17 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

18 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

18 ساعت ago