برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فعال سازی وی پی ان توربو Turbo VPN

دانلود مستقیم وی پی ان توربو Turbo VPN برای اندروید

کاربران اندرویدی ممکن است به دنبال یک فیلتر شکن قوی باشند. در این مقاله قصد داریم یک فیلتر شکن بسیار قوی را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم که براحتی می توانند از آن استفاده کنید. وی پی ان توربو Turbo VPN می تواند یکی از بهترین برنامه های حال حاظر برای از بین بردن محدودیت های ایجاد شده و ایجاد امنیت دیجیتالی برای کاربران باشد. زیرا علاوه بر اتصال قوی که درون خود دارد دارای امنیتی بسیار بالا می باشد. از این رو کاربران براحتی می توانند از این ابزار قدرتمند استفاده کنند.

وی پی ان توربو دارای ویژگی های قدرتمندی درون خود می باشد که بیشتر کاربران از آن و عملکرد آن رضایت کافی داشته اند. از این رو بیشتر افراد از آن اطلاع کافی دارند و نسبت به عملکرد آن اطمینان کافی داشته اند. از این رو افراد براحتی می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. زیرا دارای محیط نرم افزار بسیار ساده ای درون خود می باشد. همچنین دارای سرور های قدرتمند می باشد که کاربران براحتی می توانند با لمس آن ها به آن متصل شوند. سرور ها رایگان برای کاربرانی که می خواهند از آن استفاده کنند در نظر گرفته شده اند.

ذخیره دیتای اتصال به سرورها در Turbo VPN

یکی از ویژگی‌ های برجسته Turbo VPN، قابلیت ذخیره دیتای اتصال به سرور ها است. این به این معناست که کاربران می‌ توانند اطلاعات مربوط به آخرین سرور هایی که به آنها متصل شده‌اند را ذخیره کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌ دهد تا در هر بار استفاده از این اپلیکیشن، به راحتی و سرعت بیشتری به دلخواه خود به سروری که قبلاً از آن استفاده کرده‌اند، متصل شوند. این عملکرد سرعت و سهولت را برای استفاده از فیلتر شکن به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود کاربرانی که ممکن است تازه با این فناوری آشنا شده باشند، به راحتی با آن کار کنند.

سرورهای اولویت‌ بندی شده بر اساس سرعت

ویژگی دیگر وی پی ان توربو، اولویت‌ بندی سرور ها بر اساس سرعت آنها است. برنامه‌ نویسان این اپلیکیشن با تحلیل و بررسی عملکرد سرور ها، سرعت هر یک را ارزیابی کرده و آنها را براساس این معیار دسته‌ بندی کرده‌اند. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌ دهد که تنها به سرور های سریع و باکیفیت متصل شوند و به این ترتیب، از قطع و وصلی‌ های غیرضروری و همچنین کاهش کیفیت اتصال جلوگیری کنند. از این رو این ویژگی دائم در حال آپدیت می باشد.

نمایش سرعت سرورها بصورت کامل در وی پی ان توربو

سرانجام، یکی از ویژگی‌ های مهمفیلتر شکن توربو، قابلیت نمایش کامل سرعت سرورها است. این قابلیت به کاربران این اجازه را می‌ دهد که قبل از اتصال به یک سرور خاص، سرعت آن را بررسی کنند. به عبارتی دیگر، کاربران می‌ توانند بر اساس سرعت واقعی سرورها تصمیم‌ گیری کنند و این امر به آنها کمک می‌ کند تا بهترین گزینه را برگزینند. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا با داشتن اطلاعات دقیق و واضح از وضعیت سرورها، انتخاب بهتری انجام دهند و از اتصالات کند و نامطلوب پرهیز کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Turbo VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago