برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دور زدن فیلترینگ با وی پی ان تست شده Blokada VPN

آموزش کامل راه اندازی وی پی ان تست شده Blokada VPN

در عصر حاضر، دسترسی به اینترنت آزاد و امن یک ضرورت بنیادین برای افراد و سازمان‌ ها محسوب می‌ شود. با توجه به محدودیت‌ های موجود در برخی از کشور ها و همچنین افزایش تهدیدات امنیتی در فضای مجازی، استفاده از ابزار هایی مانند فیلتر شکن‌ ها و VPN‌ ها اهمیت بیش‌ تری پیدا کرده است. در این راستا، فیلتر شکن Blokada VPN به عنوان یکی از گزینه‌ های مطرح و قابل اعتماد در این حوزه مطرح شده است.

Blokada VPN یک اپلیکیشن متن‌باز (open-source) است که با هدف ارائه امنیت و حریم خصوصی بیشتر در فضای مجازی طراحی و توسعه یافته است. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت ایمن و بدون هرگونه محدودیت به اینترنت دسترسی داشته باشند. این وی پی ان قوی و فعال با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته VPN و فیلتر شکن، امکان دسترسی به محتوای محدود شده را فراهم می‌ کند. از این رو براحتی می توانیم نتیجه بگیریم که این نرم افزار کاملا توسط افراد زیادی تست شده است قدرتمند می باشد.

سادگی و سهولت استفاده

این وی پی ان تست شده به گونه‌ای طراحی شده است که حتی کاربران غیر‌فنی نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. رابط کاربری ساده و کارآمد این اپلیکیشن، امکان دسترسی سریع و آسان به امکانات مختلف را فراهم می‌کند. از این رو دارای قدرت عملکرد بالایی در کلید های درون خود می باشد تا کاربران براحتی بتوانند با استفاده از آن ها به نقاط مختلف برنامه دسترسی داشته باشند. در عین سادگی محیط نرم افزاری برای استفاده کاملا حرفه ای طراحی شده است. و با رنگ بندی خاص خود بر روی کلید ها افراد براحتی می توانند تشخیص دهند که در چه مرحله ای از هدف خود در هنگام استفاده از این برنامه هستند.

Blokada VPN وی پی ان تست شده

با توجه به بررسی های انجام شده این فیلتر شکن کاملا دارای عملکرد قدرتمندی می باشد. از این رو این وی پی ان توسط افرادی که از آن استفاده کرده اند کاملا تایید شده است. یکی از نکات منفی درباره این وی پی ان که بسیار مهم می باشد عملکرد ضعیف در نسخه های پیشین خود است. کاربران به همین دلیل در نسخه های پیشین نمره نه چندان خوبی به این وی پی ان داده اند. اما در نسخه فعلی دارای اتصالی قدرتمند تر و پیشرفته تر می باشد که می تواند بسیار پر قدرت تر باشد. از این رو این وی پی ان توسط تیم ما نیز تست شده است و مشخص است که دارای سرعت بالایی درون خود می باشد.

نمایش سریع تایم اتصالی به سرور ها

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن نمایش سریع تایم اتصالی به سرور های قدرتمند است. کاربران بعد از دانلود و نصب این فیلتر شکن براحتی می توانند به سرور های متعدد در آن متصل شوند. که پس از آن براحتی می توانند تایم اتصالی به سرور ها را مشاهده کنند. این می تواند برای برخی از افراد بسیار مهم باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Blokada VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago