برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان بسیار سریع SwiftConnect VPN

بررسی ویژگی های فوق العاده وی پی ان SwiftConnect VPN

بهترین راه حل برای هر فردی که با مشکلات فیلتر شدن سایت های محبوب خود مواجه شده اند. استفاده از فیلتر شکن های قوی و کاربردی می باشد. نرم افزار که بتواند نیاز های مردم را از بابت سرعت دانلود و آپلود سریع و اجرای برنامه های فیلترینگ را رفع کند. وی پی ان SwiftConnect VPN یک نرم افزار قوی و جدید گوگل پلی می باشد. از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. که شما در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید متصل شوید. یک اتصال شبکه خصوصی مجازی است. سریع، پایدار و ایمن را فراهم می کند و از مرور اینترنت بدون نگرانی از هر نقطه اطمینان حاصل می کند.

وی پی ان بسیار سریع دسترسی رایگان بدون هزینه اشتراک یا هزینه های پنهان. از مرور بدون محدودیت به صورت رایگان لذت ببرید. اتصال سریع شعله ور و قوی برای پخش روان و دانلود سریع، سرعت های بسیار سریع را تجربه کنید. از حریم خصوصی آنلاین خود با پروتکل های رمزگذاری قوی محافظت کنید. به راحتی قفل محتوای دارای محدودیت جغرافیایی را از سراسر جهان باز کنید. در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید به راحتی متصل شوید.

امنیت و ایمنی ضد نفوذ و قدرت اتصال سریع

برای وی پی ان بسیار سریع و دیگر وی پی ان ها یکی از مهم ترین ویژگی هر نرم افزاری داشتن امنیت و ایمنی آن است. کاربران اطلاعات شخصی خود را مهم دانسته. هیچ کسی دسترسی به اطلاعات شخصی خوش آیند نمی باشد. بن همین دلیل سازنده ی این نرم افزار با استفاده از به روز ترین پرتکل های امنیتی و پیاده کردن آن در این نرم افزار توانسه ایمنی و امنیت فوق تخصصی برای این نرم افزار به وجود بیارد. یه همین دلیل کاربران زیادی در هر نقطه از جغرافیا می توانند از سرویس سرور های قوی آن استفاده کنند.

سرور های سریع و فعال

این اپلیکیشن جدید ترین فیلتر شکن 2024 می باشد. یعنی وی پی ان شامل اطلاعات و ویژگی های جدید می باشد. یکی از این ویژگی ها سرور های بی شمار و فعال. به راحتی و آسان ترین روش فقط با یک کلیک می توانید به سرور مورد علاقه ی خود وصل شوید و بازی های روز دنیا را اجرا کنید. و سایت ها را مرور کنید.

ویژگی های اصلی وی پی ان بسیار سریع SwiftConnect VPN

این فیلتر شکن پخش ویدیو با سرعت بالا را برای تجربه تماشای روانتر و لذت بخش تر تضمین می کند. بهبود عملکرد بازی های آنلاین با استفاده از SwiftConnect VPN از بازی سریع تر و با تاخیر کمتر و عملکرد بهتر لذت ببرید. امنیت برتر با استفاده ازین وی پی ان . همچنین اقدامات امنیتی پیشرفته ای را ارائه می دهد که حفاظت بهتری را برای فعالیت ها و داده های شخصی شما به همراه دارد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن به شدت قوی و قابل استفاده می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن SwiftConnect VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago