برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان با امنیت بالا Meg VPN

اینترنت بدون قطعی

بدون شک هر یک از افرادی که در اینترنت شروع به گشت و گذار می کند با مشکلاتی نظیر قطعی اتصال و کندی سرعت دانلود و آپلود روبرو خواهند شد. پس برای حل چنین مشکلی کاربران از فیلتر شکن های مختلفی استفاده می کنند. تا بتوانند مروری امن و سریع و حتی بدون دردسر را تجربه کنند. به همین منظور وی پی ان Meg VPN یک اپلیکیشن سریع جدید و قابل اعتماد می باشد. که افراد زیادی از آن برای حل مشکلات فیلترینگ خود از آن استفاده می کنند. از حریم خصوصی کاربران محافظت کرده و اجازه نمی دهد هیچ شخصی به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشد.

جدا از امنیت فوق العاده قوی آن وی پی ان با امنیت بالا و محافظ کارانه توانسته کاربران زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود کند. و از سرور های این نرم افزار استفاده کنند. این وی پی ان بسیار سریع و قابل اعتماد می باشد به راحتی در سایت های خارجی مرور کنید. و محتوای مورد علاقه ی خود را دانلود و آپلود کنید. سازنده ی نرم افزار با ارائه‌ی بهترین خدمات رفع فیلترینگ با این اپلیکیشن توانسته جایگاه خود را در گوگل پلی افزایش دهد.

امنیت بدون محدودیت

سازنده ی نرم افزار تضمین می کند که از اطلاعات شخصی شما در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت می شود. و هیچ شخصی نمی تواند به داده های شما دسترسی پیدا کند. به راحتی در گوگل سرچ کنید و محتوای مورد علاقه ی خود را به اشتراک بگذارید. صدرصد ایمن و قدرتمند.

رابط کاربری ساده و کاربرپسند

این فیلتر شکن دارای یک رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده است وی پی ان با امنیت بالا. که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی به اینترنت متصل شوند و ترافیک خود را مدیریت کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های فیلتر شکن Meg VPN

سرعت بالا: نرم افزار از سرورهای سراسر دنیا استفاده می‌کند. که امکان اتصال به سرورهای سریع و پرسرعت در سراسر دنیا را به کاربران می‌دهد و از افت سرعت در هنگام استفاده از اینترنت جلوگیری می‌کند. همچنین حفاظت امنیتی: با استفاده از پروتکل‌های رمزنگاری قوی اطمینان می‌دهد که اطلاعات و اتصالات شما از دست دسترسی‌های ناخواسته و هکرها محافظت شود. از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن دسترسی به سایت‌ها و سرویس‌های مسدود شده: با استفاده از این وی پی ان، کاربران می‌توانند به سایت‌ها و خدمات آنلاینی که در کشورشان مسدود شده‌اند، دسترسی پیدا کنند و از آنها استفاده کنند.

خدمات دهی فوق العاده بی نظیر

سازنده ی نرم افزار تضمین می کند این فیلتر شکن پشتیبانی ۲۴ ساعته که دارای یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته است که در هر زمان و در هر موقعیتی به کاربران کمک می‌کند و به سوالات و مشکلات آنها پاسخ می‌دهد. پس شما کاربران عزیز می توانید به راحتی در دنیای اینترنتی گشت و گذار کنید و با بهترین کیفیت فیلم های سینمایی خود را تماشا کنید و بازی های آنلاین را اجرا کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار سریع و قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Meg VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

23 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

23 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago