برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان ایران رایگان Bamboo VPN

لینک دریافت وی پی ان ایران رایگان Bamboo VPN

بامبو وی پی ان (Bamboo VPN) یکی از ابزار های حفظ حریم خصوصی آنلاین است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا از دسترسی آزاد به محتوای محدود شده یا سانسور شده اینترنت لذت ببرند. این سرویس اغلب توسط افرادی که در کشورهایی با رژیم سختگیرانه زندگی می‌کنند یا در مواجهه با مسدودیت اینترنت هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از فیلتر شکن‌ها می‌تواند برای انحصار خصوصیت و امنیت آنلاین کاربران اهمیت زیادی داشته باشد. با استفاده از این وی پی ان ایران رایگان کاربران می‌توانند از اتصال امن به اینترنت برخوردار شوند و بدون هیچ نگرانی از دسترسی به اطلاعات حساس خود استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این نرم افزار، قابلیت دسترسی به سرور های متعدد در سراسر جهان می‌ باشد. این امکان به کاربران کمک می کند تا به راحتی و با سرعت بالا به محتوای محدود شده و مسدود شده دسترسی پیدا کنند. همچنین دارای دو بخش خدمات دهی درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. یکی از بخش ها رایگان که کاربران می توانند حتی بدون ثبت نام درون برنامه از آن استفاده کنند. و بخش دیگر پرو می باشد که کاربران علاوه بر ثبت نام درون برنامه باید یکسری هزینه هایی را ماهانه و یا سالانه پرداخت کنند.

بررسی نسخه پرو Bamboo VPN

  • امنیت بالا : یکی از ویژگی های برجسته بامبو وی پی ان این است که امنیت بسیار بالایی را برای کاربران فراهم می کند. با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی به اینترنت دسترسی پیدا کنید و از اینترنت بدون هیچگونه محدودیتی استفاده کنید. همچنین، بامبو وی پی ان دارای سرورهای سراسر جهان است که به شما این امکان را می دهد که از هر نقطه از جهان به اینترنت وصل شوید.
  • سرعت بالا : از دیگر ویژگی های برجسته این نرم افزار می توان به سرعت بسیار بالا و عدم لگ و قطعی هنگام استفاده اشاره کرد. با استفاده از بامبو وی پی ان می توانید به راحتی و بدون مشکلات به اینترنت دسترسی پیدا کنید و از سرعت بالای آن لذت ببرید.
  • بدون محدودیت : این بخش برای کاربران بدون هیچ محدودیتی در نظر گرفته شده است.
  • 10 درصد تخفیف در ازای دعوت از دوستان : کاربران می توانند برای خریداری نسخه پرو دوستان خود را دعوت کنند تا بتوانند 10 درصد تخفیف بگیرند.

بررسی نسخه رایگان

نسخ رایگان این وی پی ان به کاربران کمک می کند که براحتی بتوانند بدون پرداخت هیچ هزنیه ای به اینترنت جهانی دسترسی داشته باشند. از این رو نسخه رایگان ممکن است یکسری نقطه ضعف هایی داشته باشد. اما دارای سرعت کاملا تایید شده ای می باشد.

معرفی شده به عنوان وی پی ان ایران رایگان

این فیلتر شکن دارای دو بخش است رایگان و پرو اما دلیل اینکه بصورت رایگان معرفی شده است عملکرد خوب آن در نسخه رایگان خود می باشد. کاربران براحتی می توانند بعد از استفاده مشاهده کنند که دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی درون خود می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Bamboo VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

18 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

18 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

18 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

20 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

2 روز ago